Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    Bam skrev 2010-04-08 22:15:21 följande:
    Stängde dom inte ner det eländet?
    Nej den som stängdes var kissellerbajs fantasitråden den som lolilla kom ut i.
    2timearound skrev 2010-04-08 22:20:46 följande:
    Gillar eller gäller? Kanaliserar du loknisse?
    Fan jag läste just och tänkte att nu hugger harpynjan, och se jag behövde inte scrolla långt för att se att så var fallet.
    Ökänd skrev 2010-04-08 22:22:13 följande:
    Jag skrev inte att det var något fel på att vara bögig.

Uppmanar alla att  lolilla för homofobi!
    Jazza skrev 2010-04-08 22:23:07 följande:
    Ja, det gör de. De har, upprepade gånger, bett mig att ta bort dig som vän på FB... Men jag står upp för dig, Mongo!
    oj oj oj skulle nån ds anhörig se hur du använder dig av mongo så skulle de bli riktigt ledsna. Mongo är en välsignelse inte alls som tvåan!
    2timearound skrev 2010-04-08 22:26:11 följande:
    *gråter* Tomme kom precis UPPSPRINGANDE för trappan HELT OROLIG. Han blev skitsur när han såg att jag låg dubbelvikt över bordet och snyftade av glädjetårar. -Vafan!? Jag blev helt orolig, trodde du satt och grät........
    Gråter du inte?!?
    Bam skrev 2010-04-08 22:29:04 följande:
    *hänger inte med*
    Vänta på att din personliga assistent börjar sitt pass så kan nog hon förklara.
    Bam skrev 2010-04-08 22:32:23 följande:
    Vet du att det finns ord för sådana som du?? Nä, det är varken snygg, intelligent eller sexig!
    jepp personlig assistent och tro mig jag känner igen en brukare i stort behov av stöd och hjälp i tillvaron. *styrkekramar*
Svar på tråden The return of the Lolilla