Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-04-09 23:08:48 följande:
    mopsen bygger duplo med pappa! dom är sa söta
    visst är det för sött
    Eira älskar sitt duplolego och som tur är så gillar även karln att leka med lego
    lokisse skrev 2010-04-09 23:13:11 följande:
    ja det är kalas dom bygger och river och bygger nytt och river i timmar...mannen vill köpa mer sa att han kan bygga störe bättre högre!
    Det är bedrövligt städar dom efter sig? Här hemma så sammlar jag in legot och förvarar det så inte lillan kkommer åt det hur som helst så hon ställer sig pekar och ropar Go Go Go GOgogogo!
    Eiranska för bygga lego. Jag hatar verkligen klossar och andra leksaker som består av femhundraelva delar.
    2timearound skrev 2010-04-09 23:17:32 följande:
    Har ni saknat mig?
    Till och från ja.
    lokisse skrev 2010-04-09 23:18:59 följande:
    ja mycke nogrant efter som jag har förklarat att jag inte gjör det och om jag maste trampa pa dom plockar jag bort dom en gang för alla!därimot vägrade mannen att packa bort en "jättefin poststation som han bygt
    Karlar!
    2timearound skrev 2010-04-09 23:26:25 följande:
    Anonymous Weightwatchers?
    Eller så kör dom 5minuters metoden på varandra
    Hercule skrev 2010-04-10 15:57:18 följande:
    Goddag
    Hallon!
    Bam skrev 2010-04-10 15:58:20 följande:
    En sak måste jag dela med mig av. Ens sexliv blir verkligen lidande av ryggvärk. *hatar*
    6liv?! Va vad är det?

Nu har gestapo flyttat min eminenta bajstrpåd till sandlådan för dom ansåg den passa bättre där nu nu blir det inga flera roliga anonyma bekännelser .-(

Inte konstigt att fl har livit så trist jag ger fan upp det här med att skapa trådar helt nu. Minns inte när jag senast fick ha en i fred dom stängs ju och plockas bort utan rediga skäl.

Ökänd skrev 2010-04-10 16:18:10 följande:
    Du får väl ta och starta lite mer seriösa trådar då?
    Vad menar du mina trådar är då seriösa och fina nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     spelar ingen roll vad dom handlar om de ryker ändå eller bli omplacerade. Eller menar du kanske att jag ska börja göra tråkiga trådar
Svar på tråden The return of the Lolilla