• M C

The return of the Lolilla

@ AtroCious
    Har du sagt något till din pappa eller något syskon?
    Säg som det är att du håller på att gå in i väggen, det är för mycket.
    Den där runkande tonåringen skulle jag lätt kunnat skaka in i verkligheten, en utskällning eller kanske en demostration? Låt bli att komma dit så han ser vad som händer - men berätta innan vad som kommer hända.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-16 08:57:45 följande:
    Så där ja nu har jag bajsat ur giftigt svidande ångestbajs och sitter här med skorna och jackan på. Typiskt nog så har karln en tenta så jag måste åka buss till sjukhuset. Undra hur många gånger jag kommer få magknip och må illa innan jag är framme.
    *kramar om*
    Om ungarna hade varit friska hade jag kunnat skjutsa dig, tänkte ett kort ögonblick göra det med dem tom. Men den ena har något som starkt påminner om salmonella, vi ska vara inne resten av veckan hade jag tänkt.

Irriterande.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-03-16 09:05:32 följande:
    Hej. Vad gör ni?
    Älskar att du är här!
    *kram*
  • M C
    Ökänd skrev 2010-03-16 09:14:52 följande:
    *bölar lite* *kramar tillbaka*Jo, nu kanske man orkar titta in lite, när man fått ordning på alla papper osv...
    *fluffar till kuddarna och fixar lite te*

Vill du se nåt snyggt med? Jag kan hosta upp nån bild om du behöver.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-03-16 09:44:28 följande:
    Nej. nej, inga bilder..! *fasar*Jag sitter och samlar ihop mig för att "kila" hem och kolla om mitt sjukintyg kommit. Sen måste jag gå till jobbet och lämna över det.
    *donerar lite vilja och ork*

Du behöver en bild iallafall tror jag.
    *springer och letar upp en fin*
  • M C
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-16 14:00:13 följande:
    är det inte en ovanligt trakig dag i dag?
    Nej, idag händer det grejjer förstår du.

Jag ska lämna berget och åka till doktorn med nr1.

Måste lägga upp en attackplan, behöver man finkläder på vc? Ska man stödbajsa innan? Läppstift?
    Kaffe i termos och en tjock bok kanske?

Herregud, det är den första utflykten på dagar!
    (Vi misstänker att han har salmonella, man måste ha docs order för att få lämna bajsprov)
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-16 14:18:08 följande:
    man behöver bara vara hel och ren och bajsa gjör man innan för att slippa senare!ta med nagot att äta pa men skit i boken (äckligt) den kommer du inte ha tid att läsa i i alla fall efter som dumaste rusa efter in i lekhörnan och leka fredsmäklare när lilla pelle-stina med mistanke pa bihaleinflamation försöker själa lurvaen ditt barns aldra heligaste gosedjur...
    Hehe, du har varit ute förut ser jag.

Hel och ren, då behöver jag alltså inte trosor och BH?
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-16 14:26:47 följande:
    min mormor säger altid att man alltid ska ha rena underkläder pa man vet aldrig vad som händer. (hon menar tyvär inte alls det som det later som utan att man kan ramla och bryta foten och maste till läkare som tydligen skrattar ut en om man inte har sina bästa underkläder pa)
    Hahha, så säger min morsa med.
    Betyder det att jag måste byta trosorna som har ett hål i sig? Jobbigt.
    BH då, är det optional?

Viktigare: måste jag tvätta mig? *snuffar* Jag luktar bara lite snusk.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-16 14:38:55 följande:
    Mc, våga inte visa dig ute med melonerna dinglande utan bh!
    Vadå? Jag ska ju bara till vc? Är du petnoga eller?
Svar på tråden The return of the Lolilla