Inlägg från: Gullan från Arkadien |Visa alla inlägg
  • Gullan från Arkadien

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-11-23 12:27:42 följande:
    Men om det explicit efterfrågas enbart personligt brev samt cv så räcker det säkert med dessa.
    Jag känner väl lite att om det inte efterfrågas men förväntas och jag blir bortsorterad på grund av det så kommer arbetsgivaren iallafall att vara en pms-brud som inte klarar av att speca ett projekt ordentligt. Men självklart får de dem ifall de efterfrågar dem. 
  • Gullan från Arkadien
    lokisse skrev 2010-11-23 22:15:18 följande:
    nu har jag glömt vad jag ville fraga men det hade med oxfilen att göra
    Det är helt enkelt måltiden du har planerat imorgon, det framgår inte om det är en födelsedag, önskemåltid eller annat speciellt tillfälle. 
  • Gullan från Arkadien

Jag överväger att tacka nej. Men det beror helt på hur de svarar på mina synpunkter. (sade hon ut i tomma luften) 

• Gullan från Arkadien
    Jazza skrev 2010-11-24 18:31:22 följande:
    Har ju inte ens fått veta vad de erbjudit. Berättarå!
    De ska skicka kontraktet till mig och jag ska lusläsa. De har ändrat lite i organisationen och min roll vilket gör mig skeptisk, inte så mycket för vad de säger att den ska innehålla som vad jag känner att det riskerar bli. 
  • Gullan från Arkadien
    Jazza skrev 2010-11-24 18:36:06 följande:
    *snark*
    Blir du tjänstledig från din nuvarande tjänst?
    Nej, men jag skulle ha garanterat arbete i minst sex månader om det går åt helvete 
  • Gullan från Arkadien
    Jazza skrev 2010-11-24 18:39:35 följande:
    Du måste ju chansa. Vad känner du att du har att förlora?
    Man måste ju våga säga nej också  
    Jag har som sagt lite synpunkter, det beror på hur de tar emot dem.  
  • Gullan från Arkadien

Det ingår i rollen att vara lite skeptisk. Jag är inte nöjd med de organisationsförändringar de har tänkt sig, inte så mycket för vad de innebär för mina arbetsuppgifter som vad jag befarar att de kan leda till för min funktion. Jag vill iallafall se hur de reagerar på mina synpunkter innan jag bestämmer mig. Dessutom vill jag ha bättre betalt. 

• Gullan från Arkadien
    Jazza skrev 2010-11-24 19:43:42 följande:
    bla bla bla bla bättre betalt

Good for you!
    Jag är glad
Svar på tråden The return of the Lolilla