Inlägg från: Gullan från Arkadien |Visa alla inlägg
  • Gullan från Arkadien

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-25 20:58:56 följande:
    Det här tror jag alla snubbar gör även om de aldrig skulle ekänna det (Freddan) sniffar på trosor i allmänhet alltså, inte småsyrrors i synnerhet. 

Jag hittade min kille sniffa min lillasysters TROSOR!
    Inte för att jag har någon lillasyster, men jag skulle nog inte bli jättebekymrad förrän det handlade om hans egen lillasysters trosor. 
  • Gullan från Arkadien
    Jazza skrev 2010-11-25 21:54:55 följande:
    FILTAR, KNISSE!!!!
    Någonstans känner jag att jag har missat något. 
  • Gullan från Arkadien
    Jazza skrev 2010-11-25 22:02:20 följande:
    Hon köpte en ful vagn. Jag sa att hon skulle pimpa den, med filtar och sånt. Mongot styr ut med en jävla blinkande galen neonlampslinga, 3 meter lång i massa olika färger, som snurrar och spelar "Hej på dig, Monika". Sen tycker hon att folk är skumma som kommer fram....
    Ah Låter som Knisse! Katt
  • Gullan från Arkadien
    Jazza skrev 2010-11-25 22:07:45 följande:
    Sen skyller på mig, liksom.... suck!!

Skit i det, nu, men harrejättejävlar, vad jag skall träna i helgen
    Med nyfunnen chokladenergi? 
  • Gullan från Arkadien
    Jazza skrev 2010-11-25 22:13:57 följande:
    Ja, vafan.... De säljer Paradis (eller Aladdin, men det är för gamlingar) på Maxi för 29,90, liksom... Nog att det går att gå förbi. Men de snikna fittjävlarna låter en bara köpa 2 per hushåll. Vad är DET? Skit i vem som köper skiten, bara skiten säljs! *besatt*
    SimplyTheBest skrev 2010-11-25 22:09:16 följande:
    Hur ORKAR du?
    Men det är uppdelat på olika pass, osv, så man gör olika grejer hela tiden, det är workshops. Men, visst, det kommer bli asjobbigt. Imorgon är det 19-21,30, lör 10-17 och sön 11-17, men så jävla skitkul!
    Räknas de vändor som du joggar till Maxi och köper två askar choklad som träningspass? 
  • Gullan från Arkadien
    2timearound skrev 2010-11-25 22:29:45 följande:
    Bantarblogg? Jag döööör! Vad äckligt
    Ja, alltså aptithämmande. 
  • Gullan från Arkadien
    2timearound skrev 2010-11-25 22:43:42 följande:
    Fan vad jobbigt det känns nu. Jag har hela tiden hoppats att freddan ska ta sitt förnuft till fånga och byta bort gubb-namnet till nåt man kan bli kåt av, men nu såg jag att nån annan tagit "freddan". Betyder det att vi måste börja kalla honom för Svempa? *uä*
    "Freddan" gör bara att jag associerar till killen med Illern (hette han Fred Asp? ). Jag tror att det finns ganska många namn med kåtare associationer faktiskt . 
  • Gullan från Arkadien

"Johanna" är ett vedervärdigt namn, det är bara människor som är i vägen som heter det.

• Gullan från Arkadien
    SimplyTheBest skrev 2010-11-26 10:27:38 följande:
    Vi är inga kärringar
    Vissa av oss är ...
Svar på tråden The return of the Lolilla