Inlägg från: Familjeliivsfinastenick
|
-
-
Håller med om att det nog är inbillning. Mitt tips är har du inga problem så ska inte några pga inbillning.Sven Justus skrev 2011-01-12 09:40:55 följande:Ville sover relativt bra på natten och har absolut inga problem att somna in och det tar aldrig mer en 30 minuter innan han sover djupt. Men jag inbillar att om han kan somna själv så sover han ännu bättre på natten.
-
Ja eller hur.2timearound skrev 2011-01-12 12:14:55 följande:Hahahahha...men vafan liksomSnubben har dragit, han skiter i dina goda råd.Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-12 11:51:46 följande:Håller med om att det nog är inbillning. Mitt tips är har du inga problem så ska inte några pga inbillning.
-
Mariohn skrev 2011-01-12 12:15:45 följande:V har lärt sig att pussas. Jag är helt dyngsur av saliv och lycklig.
trefligt! .-) Bässe har inte lärt sig han kör sin egen grej, försöker köra in tungan och nafsa i läpparna. Han bits även och både piskar tuttarna och gnuggar ansiktet mot dom (dvs när han inte biter i hånkorna. Borde jag vara orolig för att han ska växa upp och bli en stor snuskgubbe? Borde jag starta en tråd med den frågeställningen? -
Mariohn skrev 2011-01-12 12:28:13 följande:Personligen tycker jag både att du inte borde vara orolig och att du borde starta en tråd med den frågeställningen ändå!
Blir kanske en sedan när ohyran låter mig vara.
Kolla här, när ska folk lära sig att inte gå med i vackra seriösa causes? Det råder ju en tävling i att lura folk för att sedan gå in och ändra info och/eller namn på grupperna. Ja jag har usel humor så jag fnissar lite.
-
Morrn morrn! Jag är fortfarande förskyld och mår jobbigt så ni bör uppvisa passande omsorg för min stackars person.
Apropå stök och förvaring så har vi nu äntligen en lösning till vardagsummet och Eira tycker att det är så roligt att plocka i men tyvär även ur den. Tror dock att den kommer lösa en del stökrelaterade problem. -
Den är ju inte så där svinsnygg direkt kist/bänken men den kommer nog lätt kunna smälta in ett framtida barnrum och budgeten tillät bara IKEA.
-
Dagens gott folk! Någon som kan berätt för mig om signatur på flasback är det samma som sidfot här på fl?
-
554389 klick men inget svar!!!!!!Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-14 09:31:06 följande:Dagens gott folk! Någon som kan berätt för mig om signatur på flasback är det samma som sidfot här på fl?
*PÖFFAR* -
Du sitter nu i hejja höööör fett som smööör hela dagarna?Mariohn skrev 2011-01-14 09:54:43 följande:Varför har denna tråden försvunnit ur mina favoriter? *dör*
En frikyrklig mharhihonhymus från ett parallellt universum har gjort en reva i tidsrummet och gripit in för att rädda din själ?