Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-09-17 20:29:28 följande:
    2, bara. Såg andra avsnittet igår. Inte går det undan, inte Du ser det på TV, eller?
    Ja, kollar på TV. Började kolla när 5:an visade det & då var det på säsong 3. Har med andra ord missat säsong 1-2.
    Om det inte passar - fuck off.
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-09-17 20:33:27 följande:
    Åh, naj! Är det säsong 5 nu, eller? Tycker du ff att den är bra? Nicket och BAM säger att den blir bättre för varje säsong, jag är orolig att de har fel.
    Tycker fortfarande att den är bra. Kan hålla med om att den blir bättre & bättre - mer story, mer effekter, mer helt enkelt. Ganska äcklig emellanåt.

Säsong 4 är nog den säsong jag tyckte varit bäst.
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-09-17 20:37:27 följande:
    Låter ju bra Jag tycker att avsnitten i s1 har varit jävligt varierande. En del är så sjukt bra och en del känner jag bara "va?" efteråt.... Ojämnt, liksom. Hoppas att den jämnar ut sig, men 2:an har ju börjat sjukt lovande och äckligt som fan.... *morbid*
    Vissa avsnitt är ju bara utfyllnad kan jag känna. För att komma fram i storyn.  
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-09-17 20:41:07 följande:
    Fortfarande så, alltså.... Aja, jag tycker iaf att det är en riktigt bra serie, så vi kör väl på ett tag, tills vi tröttnar Men ngt True Blood är det ju icke.
    Tycker det är en bra serie & sen finns ju Jensen där

Hoppas TB snart börjar på SVT igen, längtar lite.
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-09-17 20:44:05 följande:
    Nu har jag fått chippa och rödvin
    Jag har precis ätit ett Mars & druckit juice.

Är det bara vi här ikväll?
  • SimplyTheBest
    Semper Idem skrev 2010-09-17 20:47:54 följande:
    Jag är här men i super true natural blood diskussionen har inget att säga...
    God kväll Semper
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-09-17 20:48:53 följande:
    Usch, för honom. Han ser så bebis ut.... Men jag fattar var ni ser hos honom, nu.
    Vi har hyrt hem den sista säsongen och ser det i USA-takt. Det är jävligt najs.

Jag har en bok jag nyss börjat på: Flickan under gatan, av Roslund/Hellström. Om ni inte har läst dem så är de helt ok. Deckare, men med en liten twist, eller hur man skall säga. Lite mer etiska frågeställningar och socialt perspektiv. (Odjuret, Box 21 & Edward Finnigans upprättelse heter de tre första)
    Humorn & glimten i ögat gör mycket på honom
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-09-17 20:48:53 följande:
    Usch, för honom. Han ser så bebis ut.... Men jag fattar var ni ser hos honom, nu.
    Vi har hyrt hem den sista säsongen och ser det i USA-takt. Det är jävligt najs.

Jag har en bok jag nyss börjat på: Flickan under gatan, av Roslund/Hellström. Om ni inte har läst dem så är de helt ok. Deckare, men med en liten twist, eller hur man skall säga. Lite mer etiska frågeställningar och socialt perspektiv. (Odjuret, Box 21 & Edward Finnigans upprättelse heter de tre första)
    Lånade Jonas Gardells bok "Om Gud" igår. Läst 2 kapitel, var så trött så jag somnade sedan igår. Lånade även en Marian Keyes bok.
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-09-17 20:53:58 följande:
    Han har ju ingen glimt i ögat? Han är ju bara fånig.... Men som sagt: jag fattar att det är det ni gillar.
    Äsch då, han är charmig.

Hugh Jackman är snygg - vad tycker du om honom?
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-09-17 20:55:54 följande:
    Den är jag sugen på att läsa. (Gardell, that is) Jag skall läsa Anthony Kiedis biografi, efter denna. Den ser jag fram emot, som fan.
    Red Hot Chili Peppers sångare eller hur?
Svar på tråden The return of the Lolilla