Inlägg från: Midka |Visa alla inlägg
  • Midka

The return of the Lolilla

etanol skrev 2011-08-20 18:25:23 följande:
    Sluta med det. Håll bara med mig i den här tråden istället *tipsar om ett lugnare liv*
    Ja! Jag håller med dig! *säges sjungande*

Nu har jag det lugnt igen.  

• Midka

Vi ska äta potatisklyftor i ugn, stekt fläskarre och ngn sås om vi orkar röra ihop ngn. Jag borde verkligen ta tag i att skala potatisen men se.... jag har en mycket låg dag idag och sitter bättre här under korkeken och luktar på blommorna......  {#emotions_dlg.flower}

• Midka
    etanol skrev 2011-08-20 18:31:24 följande:
    Siiter inne med öppen balkongdörr och sniffar på mina nuputsade fötter...

Sitter du inne och sniffar? Är det galler för fönstren? Får man sniffa när man sitter inne? Har du suttit inne tidigare? Är det på en sluten avdelning eller öppen?  

Så många frågor och så få svar....  Oskyldig  *suckar lite dramatiskt*

• Midka
    etanol skrev 2011-08-20 19:03:19 följande:
    Ät nåt du då..!!!

Näää, jag har ensamrätt på att glömma ätningar eftersom jag har depp att ta hänsyn till. MENNE, det betyder inte att jag struntar i er andra, ät folk! *så!!!*
    Depp? Som i Jhonny Depp? ...* förvirrad som vanligt*

• Midka
    etanol skrev 2011-08-20 19:04:27 följande:
    Vaf...Shit, jag har en lol på foten...*googlar*
    Fick du reda på ngt? *orolig*

• Midka
    knisse skrev 2011-08-20 19:31:38 följande:
    jag grillar korv god korv....
    Det är bättre om den är god. Trist att grilla äcklig korv....
    Om jag minns rätt har du ganska god tillgång på goda korvar. Här får man leta efter tysk korv eller små egna korverior om man ska få ngt som går att äta. Det mesta är förproducerad sccan *rys* eller Litell´s *ännu mera rys*.

• Midka
    knisse skrev 2011-08-20 19:39:14 följande:
    vi köper direkt fran slaktarn här i byn breved och dom är helt läskigt goda. jag kan skipa allt annat vid grillning för dom helt lungt och da är jag i gentligen ingen korvoman.
    Kan du posta några till mig...?

• Midka
    etanol skrev 2011-08-20 19:38:09 följande:
    Midka skrev 2011-08-20 19:30:42 följande:
    Depp? Som i Jhonny Depp? ...* förvirrad som vanligt*
    *binder försiktigt fast* Ja, det här blir sååå myssit lissom...Ja, mm, jodå, japp.
    Bah! Du är inte van vid en duracell-hjärna. Pthh

• Midka
    knisse skrev 2011-08-20 19:49:24 följande:
    nä du far massa dig hit sa ska jag grilla massor at dig och sedan ska vi snattra hela natten *ser upfodrande ut*
    *börjar genast packa*
    Hmmmm, tandborste, pengar, bil..... Klart!

• Midka
    etanol skrev 2011-08-20 20:01:51 följande:
    Var ska jag börja
    Nej jag sitte inte inne, eller jo det gör jag, fast inte inne så, fast jag är rätt inne. Sniffar, jo faktiskt varje morgon, tar även en slurk aloe vera för tarmakanalerna. Man vill ju inte ha plack liksom, Det känns öppet, ibland undrar jag om drag kan skapa osämja, å ja det kan det säkert,
    Liiite mer information än jag behvöde....

*kvider lite av skratt* 

Svar på tråden The return of the Lolilla