Inlägg från: Midka |Visa alla inlägg
  • Midka

The return of the Lolilla

etanol skrev 2011-08-25 19:01:55 följande:
    Behöver lite tröst...
    Okej... du har alltså inte rest dig upp än! Nalle   Nalle  

Nu ska du se att människor i vita kläder är som.... änglar. De är snälla.

*går och ringer psyk* 

• Midka
    Ökänd skrev 2011-08-25 21:49:34 följande:
    Simbatråden är den sjukaste trådutveckling jag sett på länge
    ? var?

• Midka

Ngt helt annat. Vår rörmokare kommer imon. Vi trodde de skulle komma nästa vecka = god tid att hinna göra det sista med silikon, diskbänk mm men nu kommer de imorgon. *lätt panik*
    Vad gör jag åt det? Jag sitter här!  *smiskar mig själv lite* 

• Midka
    etanol skrev 2011-08-25 21:57:31 följande:
    Meh...ajje...sprutor....

Helloooo allaaaa gladaaaa...ni eeee juuu snygaaagaaa....*däckar*
    *skrattar*

• Midka
    knisse skrev 2011-08-25 22:04:18 följande:
    jag vill oksa ha en san spruta. jag fick just en hjärtinfarkt och dog. mina barn välte just en garderob över sig. jag är helt skakis. barnen mar hur bra som hels dom blev bara rädda. dom hadde tur och hade öpnat garderobsdörren och blev likssom bara instängda i en lada sa att säga. jag slängde undan garderoben som flög at fanders och hög en unge under var arm och rusade mot säkerheten i soffan. sen när jag kollat att allt var bra och ingen var skadad eller platt eller nagot annat försökte jag resa garderoben och mislyckades fatalt (och jag är ganska stark) den väger eländigt mycke. i morgon skruvar jag fast den i väggen
    Oh my gooood!!!
    Stackars dig! Fy vad hemskt att se de små bara försvinna och sen den där mikrosekunden när allt är tyst.... *kräks lite av rädsla* Hemskt!!!
    Skönt att det gick bra! 

• Midka
    knisse skrev 2011-08-25 22:10:44 följande:
    exakt sa.

tror du att det finns vaderade helkropps hjälmar att pula in dom i till dom blir stora och förnunftiga?

jag kommer nog att grata i badet av paniklättnad när dom sover i kväll
    Jag tror att om de hade haft hjälp på sig skulle skåpet knäckt dem så det hade inte hjälpt. Tur att de bara var och hade änglavakt ikväll.

Det är ok att gråta av lite paniklättnad.  Katt  Nalle  

(Vet inte varför just katten men de brukar vara mysiga att klappa när man behvöer lite tröst....)

(Förstår fortfarande inte varför de inte har en hund oxå?

• Midka

God kväll!
    Aningens trött och ... fredag.

• Midka
    Ökänd skrev 2011-08-26 18:37:56 följande:
    !!
    knisse skrev 2011-08-26 17:49:04 följande:
    ??
    Ökänd skrev 2011-08-26 17:40:28 följande:
    Nej.
    Guuu så ni tjatar hål i huvudet på mig!  Skrikandes

• Midka

God morgon. Här regnar det och åskan hänger i luften. Lite småsmällar här och där men inget riktigt oväder. Pojken ska på sin vanliga fotbollsträning idag och den ligger ganska högt upp på berget. Nu till frågan: Ska vi skicka dit honom eller ej?
    Det som talar för är om vi inte är vidare förtjusta i honom ohc tycker att en lite blixt skulle verka positivt på ungen.
    Det som talar mot är om vi faktiskt älskar honom över allt och överbesyddar honom in i döden.

Hmmm... *funderar på vilket av alternativen som stämmer bäst*  

Eller så är vi bara lata och orkar inte köra dit han.  

Träningen börjar nu så.... Alternativ 2 verkar bäst.   Skrattande 

• Midka
    Zimlis skrev 2011-08-27 09:19:18 följande:
    Nu blev det sopsvart ute.
    Ställer mig frågande till uttrycket "sopsvart". *kollar sopbingen*
    Vi har sortering på soperna så vi kastar allt i gröna eller röda påsar. Här finns inget "sopsvart" att relatera till.

*funderar hur den färgen ser ut* 

Oskyldig 

Svar på tråden The return of the Lolilla