Jazza skrev 2011-01-15 10:53:40 följande:
Jag drömde om Totajmer inatt. Helt sjuuk dröm (nej, inget sex) vi skulle läxa upp en tjej som hade byggt en mekanisk skata med inbyggd skjutmekanism, som jagade och sköt andra skator. hon hade en hembyggd cykel, som såg helt skum ut och när vi gick ut och skulle säga till henne, hade två andra grannar kommit, med tre hundar (två amstaff och en pitbull) som de skulle skrämma henne med. Men när jag och Toto stod där och läxade upp, som bäst, så vände sig hundarna på oss. Den ena kom loss och jagade oss, vi såg att kopplet satt fast i en ring i tungan.
Kan tillägga att vi befann oss i en lägenhet som låg på samma ställe där jag hade rätt många vårdtagare när jag jobbade i hemtjänsten, men det var min mormors lägenhet, ändå (hon gick bort -97)
Alltså.... helt jävla fucked up

Jag borde nästan visa min sambo detta - han säger alltid att jag drömmer så knäppt.
Jag är ofta på flera platser jag känner till irl i drömmen och i drömmen är det helt normalt
Jag har däremot en plats som jag återkommit till i drömmen och den finns inte på riktigt - det är lite läskigt.
Första gången jag drömde om platsen va det i en mardröm och andra gången jag återkom till platsen blev jag skiträdd när jag insåg var jag va, men då blev det ingen mardröm.