Inlägg från: Zimlis |Visa alla inlägg
  • Zimlis

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2011-01-19 11:32:57 följande:
    Jag HATAR spindlar. Och löss. Och kryp. SKITMYCKET! 
    Ja det är då inte mina favoritdjur heller och särskilt inte spindlar Kräks
    Charm är att få svaret ja utan att ha ställt någon bestämd fråga.
  • Zimlis
    Mariohn skrev 2011-01-19 11:48:38 följande:
    De ska dö allihop. Bestämmer jag. Jag tycker att man kan sätta alla spindlar och pedofiler på en öde ö. Så kan de stanna där för ALLTID! 
    Äsch bara de håller sej utomhus och inte just där jag är så får de vara - de håller ju undan flugor och massa andra äckliga insekter.. Men de få stanna utomhus - att försöka bli inneboende hos mej är förenat med dödsstraff..

Det va bara en som fick uppehållstillstånd för han va så lugn och bodde så snällt i sitt hörn och fångade flugor och annat jox
  • Zimlis
    Mariohn skrev 2011-01-19 12:41:20 följande:
    För övrigt tycker jag att man borde hänga ut alla spindlar på nätet så att man vet vart man har dem. 
    Nääää jag vill faktiskt inte veta vart alla är - då skulle jag inte kunna bo någonstans ju Har säkert en massa groteska pedofiler i springor upp på vinden osv..
  • Zimlis
    Mariohn skrev 2011-01-19 12:49:35 följande:
    Du har en poäng där.  När jag var liten sade min äckliga kompis "stella" att man aldrig är mer än 5 meter från en pedofil. Det förstörde min barndom. Sedan glömde jag det. Och var lycklig. Tills nu. Kan tänka mig att det bor flera hundratals pedofiler ute i trädgården. Kan man ta död på dem på något vis? 
    Och nu bor de inte ens i trädgården för nu har de letat sej in i vindar och springor och på andra ställen. Fönsterputsning denna tiden på året kan vara ytterst spännande, man vet aldrig vad som krypit in i fönsterspringorna Tyst
    Mariohn skrev 2011-01-19 12:50:55 följande:
    Ok varför är det en smällfet och övergödd brud som gör reklam för nutrilett på tv?  "Med hjälp av nutrilett har jag äntligen lyckats"...Med VAD har hon lyckats?? Att lära sig spela gitarr möjligtvis. 
    Hon har äntligen lyckats svälja pulvret?? så de kunde göra tagningen??
  • Zimlis
    Mariohn skrev 2011-01-19 12:58:33 följande:
    AAAAAAAAAAH. Det sitter säkert mängder av pedofiler i sovrumsfönstret!!!!!!!

De kanske menar att hon äntligen lyckats äta upp all nutrilett i hela världen?  
    Ja eller så har du bara en miljard flugor - åhh de är ju med så äckliga slöa feta flugor som kryper omkring Kräks

Fast det är ju puckat att göra reklam för något som inte finns - fast iofs alla påhittade ingredienser "friskus aktivius braimagius" görs ju reklam på, så varför inte
    Ska man kanske vara med på nedräkningen tills hon exploderar som en pulverbomb?
  • Zimlis
    Mariohn skrev 2011-01-19 13:06:27 följande:
    HAHAHAHAHA visst är det roligt med alla "aktiva ingredienser" och prylar de minsann stoppat i balsam, dieter, flingor och tvättmedel?  Kan man inte bara köpa dessa "aktiva ingredienser" i koncentrerad form på något vis? Det måste ju vara skitbra! Förra året kom jag fram till att alla människor skulle bli svinfriska och leva för evigt om de bara åt "Aloe vera" varje dag. Det finns tamejfan i ALLT. Och botar ALLT. Och löser ALLA problem
    OHHH Ja - det är helt fenomenalt. "Repair" är ett ord som verkligen utnyttjas i hår- och hudvårdsprodukter.
    Hahahaha ett aktivt koncentrat - "burken du måste spänna fast i skåpet"

Var har du varit de senaste decenniet?? Aloe vera är väl typ urmoder till alla braiga smörjor - fast jag tycker det luktar fräscht. Har våtservetter med *häpp* aloe vera och gurka
  • Zimlis
    Mariohn skrev 2011-01-19 13:16:50 följande:
    Aktiv Aloe vera hoppas jag? Det är viktigt att den inte är oaktiv. Det vore en rolig grej att sälja. Helt i stil med nutrilettreklamen. "Produkten innehåller massor av "bra saker" men var inte oroliga. De är inte aktiva! 
     Fan vilken underbar text på en innehållsförteckning "Produkten innehåller massor av "bra saker"
    SimplyTheBest skrev 2011-01-19 13:10:19 följande:
    Jag är rädd för spindlar. Logiskt vet jag att det är löjligt då de inte kan göra mig något...men ändå.
    Jag med och jag är überstolt om jag själv "tagit hand om" en - sambo brukar ta dom och göra så att de "försvinner"
  • Zimlis
    Mariohn skrev 2011-01-19 13:32:53 följande:
    Jag ska tillverka en ansiktskräm. Jag vet precis hur man gör. Man tar en redan uppfunnen hudkräm av billig sort. River ner lite AKTIV Aloe Vera i den, tillsätter några koncentrat av olika saker som börjar på "hydra", dubbar den till "repairing" och lägger i en snygg burk. På burken ska det stå 

"Innehåller aktiv Aloe Vera (just Aloe Vera ska skrivas i grönt) och ett unikt repairingsystem som slätar ut dina rynkor utan att skada den känsliga huden runt ögonen eller rövhålet. OBS: Använd inte produkten kring området runt ögonen. Där används med fördel vår "eye repair" som  Innehåller aktiv Aloe Vera (just Aloe Vera ska skrivas i grönt) och ett unikt repairingsystem som slätar ut dina rynkor utan att skada den känsliga huden.
    Den skulle säljas utan tvekan
  • Zimlis
    Mariohn skrev 2011-01-19 13:59:57 följande:
    Jag har svårt för Rihanna sedan hon gjorde den där förbannade "umbrella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ELLA ELLA ELLA ELLA"

Jag höll seriöst på att bli tokig. 
    Den låten ska ju vara med "The baseballs" mycket bättre
  • Zimlis
    SimplyTheBest skrev 2011-01-19 14:17:24 följande:
    Deras version av "Hot'n Cold" är så jäfla bra!
    *nickar*

Nu ska jag snart gå och lämna hunden till grannen. De ska passa henne när vi åker skidor så nu är det lite inskolning
Svar på tråden The return of the Lolilla