Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-10-14 13:45:00 följande:
    Har du knarkat?
    Mest som hobby, det var ett skämt
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-10-14 13:46:44 följande:
    *suck* Knark, tatueringar, fylla, knull-gris. Vad ser jag hos dig egentligen?!
    Jag representerar den vildare sidan du önskar du hade, ibland
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-10-14 13:49:00 följande:
    Joo....så är det kanske.
    Återstår frågan vadfan jag ser hos dig, då För jag har ju liksom redan förvandlats till urtråkig tvåbarnsmamma
  • Jazza

Jag lät också bli att äta, jag åt typ en påse popcorn efter skolan, och det var allt, på en dag. Fattar inte hur man orkade göra ngt alls.... Men det gick över och jag förvandlades till en bebis, som måste äta var 3e timme (jag VEET att det syns, era skanks!)

• Jazza
    lokisse skrev 2010-10-14 13:51:28 följande:
    det är trygheten du avundas.
    Tryggheten hur? Hus, gift och barn? Eller, hur tänker du då?
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-10-14 13:50:56 följande:
    Du önskar att du var lika smart och rolig som jag. Vitsig liksom. Och snygg.
    Jag var smart som du när jag var elva år.... Resten är ren och skär brist på självkännedom från ditt håll... Men jag vill ändå vara din vän
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-10-14 13:58:50 följande:
    Hejdå.
    Nää, gå inte
  • Jazza
    Mariohn skrev 2010-10-14 13:55:17 följande:
    Hahaha fast...jag undrar om det alltid måste vara en ätstörning. På högstadiet åt jag ALDRIG. Men det var bara för att jag inte var hungrig eller hade tid. Först åt jag inte frukost och det gör jag fortfarande inte när jag går upp tidigt eftersom jag hatar att äta nyvaken. Ibland tvingar jag ner lite fil för att jag vet att det är bra för mig. Sen åt jag aldrig i skolan eftersom jag hade annat för mig på rasterna. Mycket vettigare saker som att hångla, röka, spela biljard, säga häftiga saker, vara cool, osv. Efter skolan hängde jag med pojkvännen eller kompisarna och då åt man liksom inte...Kom alltid hem vid 18 och blev sur när mamma tvingade i mig lite middag. Undrar hur fan jag överlevde?? Men så hade jag snygga jeans också. 
    Nej, det var samma för mig, jag tror inte det var en ätstörning utan mer att man prioriterade annat
     som var viktigare och roligare!
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-10-14 13:55:44 följande:
    mer som en huskatt i stället för en vildkatt likssom =)
    Hahaha
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-10-14 14:02:39 följande:

En sak skulle jag bara vilja belysa när vi har den här diskussionen. Ni andra är ju.....lite yngre (inte Jaz) än vad jag är så för mig var det 20 år sen jag var sjuk. Jag har varit frisk länge, och tänker inte bli sjuk igen.
    Bra Du är tillräckligt sjuk, som det är
Svar på tråden The return of the Lolilla