Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-10-15 15:47:48 följande:
    Eh..VA?!?! Ska du träna ALLA de timmarna??
    Nej, jag skall äta lunch och mellis in emellan, men annars är det träning.
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-10-15 15:50:24 följande:
    Fast då får du en anledning att opa titsen ändå...... inget ont som inte för nåt gott med sig som man säger.
    Åh, smart Jag tror dock inte att jag är kvalificerad för det, nu när jag läst på. Tro´t eller ej, men det verkar som att de är lite för små....
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-10-15 15:53:36 följande:
    Jazza skrev 2010-10-15 15:51:24 följande:
    Åh, smart Jag tror dock inte att jag är kvalificerad för det, nu när jag läst på. Tro´t eller ej, men det verkar som att de är lite för små....
    *plockar upp halkan från golvet*

VARFÖR ska du inte ha tid för mig i helgen?
    Vad har du spillt för äckligt där, då? Gris!

Jag skall på utflyttningsmingel ikväll och imorgon är det workshop och fest, på söndag skall vi greja med tjejernas rum.
  • Jazza
    Mariohn skrev 2010-10-15 15:54:18 följande:
    Tveklöst. Läs tråden. Det är hon ut i fingerspetsarna.
    Nej ,det är en fejk, solklart!
  • Jazza
    Mariohn skrev 2010-10-15 15:56:23 följande:
    Tror du? Jag tror att det är hon...
    Njae, jag är jävla tveksam.... tycker, dessutom, att jag sett nicket innan i andra sammanhang.
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-10-15 15:56:56 följande:
    Jag vill hjälpa till! Jag tycker de förtjänar det bästa.
    Självklart. Vi kommer att kunna köpa massa nytt runt 2012, skall jag ringa då?
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-10-15 16:00:08 följande:
    Via landstinget? Ville göra det när jag var 15 men läkaren körde nog med någon form av skrämseltaktik...
    Ja, precis. De vill ju att man har vuxit klart, så att säga, gärna fött och ammat (om man nu vill det). Jag är remitterad av min VC, så får vi se vad experten säger när jag väl får en tid, där.
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-10-15 16:01:15 följande:
    Då har du inte råd med mig. . Nu jobbar jag gratis. Eller, gratis och gratis, jag räknar ju med att få låna M lite.
    Du kan få låna honom utan att jobba. Jo, själva du är ju billig, men prylar är ju dyrt Äh, jag fick ju massa bra tips när jag var uppe, du bestämde ju layouten för hela övervåningen!
  • Jazza

Suck, nu måste jag göra mat... Trist. Kanske tittar in ikväll, efter minglet, jag skall köra så det blir inte så sent

Svar på tråden The return of the Lolilla