Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-03-02 09:03:19 följande:
    Å jag känner massor av otrevliga människor här, då måste norrlänningarna vara otrevliga! Fast jag har ju några i 08 med som inte är så jätteroliga direkt. Ytan är polerad, men bakom ryggen...! Sen om vi tittar på Fl så kryllar det av idioter precis överallt. Tänk om slutsatsen är att vi är likadana överallt, samma blandning i hela Sverige! Då har ju Maria fel! I fackin fäjnt, en riksdagsledarmot som är en idiot - vart är världen på väg?
    Ja tänk! Om vi är lika hela bunten? Shit, tänk om Jazzan och jag eg är samma person? *rädd*
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • 2timearound
    Bam skrev 2010-03-02 09:16:00 följande:
    Är ni inte det då?
    {#lang_emotions_dreamer} Fast hon äter flintastek. Det skulla jag ALDRIG göra........
  • 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-02 09:22:48 följande:
    Hej tjockisar
    Nej, jag är smal idag. Tror jag har nått målvikt igen. Det tog bara 4 månader att gå ner 1 kilo.........{#lang_emotions_dreamer}
  • 2timearound

Här har det inte hänt mycket under dagen.

• 2timearound

Shit. Herregud. Tydligen blir man en sol i sitt eget universum efter att man fått barn. Nån glömde berätta detta för mig. Fatta vad mycket irritation jag har gått miste om?! {#lang_emotions_yell}

• 2timearound

*suck* {#lang_emotions_yell}

• 2timearound
    lokisse skrev 2010-03-02 18:07:36 följande:
    har du gjort nu da?
    Hur irriterad kan en 3-åring och en 5-åring göra sin mamma? Jag bara undrar, för det känns som att jag börjar närma mig nån typ av gräns för vad det mänskliga psyket klarar av........
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-03-02 18:11:23 följande:
    Dina ungar, eller någon annans ungar som irriterar någon annan? (För 3åringar är fan groteska emellanåt)
    Mina. Mina alldeles egna............{#lang_emotions_yell}
  • 2timearound

Ord blind

Jag vet hur du känner! Jag känner precis så just nu! Jag vill ligga, för jag är kåt, men jag orkar bara inte.......jag vill ju äta middag och titta på biggest loser också liksom......
Svar på tråden The return of the Lolilla