Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-03-02 20:39:21 följande:
    Är du tyst när du suger kuk??? Ska man inte ta ut den, spotta på den, dunka den i sin egen panna och stöna ? 
    Duuh! *himlar med ögonen* Sin egen panna.....man dunkar den i bitchen som ligger brevids panna fattar du väl?
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-03-02 20:39:43 följande:
    Shit.... själv har jag stoppat in en kopparspiral... är ändå rädd, men antar att det är så safe det kan bli om man inte kör med "ärtan" som p-medel  (Jag kom hem, 14 år gammal och ville ha p-piller, varpå min pappa gick ut och hämtade en gul ärta i skafferiet: Sätt denna mellan knäna och låt den aldrig falla ner, gumman, så blir du inte gravid, jag lovar!)
    *asg* Nu är jag glad! jag vill träffa din pappa! jag vill! jag vill!
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-03-02 20:40:48 följande:
    Du är lite retarderad med fb eller hur?
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-03-02 20:39:43 följande:
    Shit.... själv har jag stoppat in en kopparspiral... är ändå rädd, men antar att det är så safe det kan bli om man inte kör med "ärtan" som p-medel  (Jag kom hem, 14 år gammal och ville ha p-piller, varpå min pappa gick ut och hämtade en gul ärta i skafferiet: Sätt denna mellan knäna och låt den aldrig falla ner, gumman, så blir du inte gravid, jag lovar!)
    *skrattar fortfarande*
  • 2timearound

Cheezus. Varje gång jag ser "jo, jag är en manshatare" vill jag skrika -Det är inte jag! Jag är en mansälskare! Varje gång, börjar bli tröttsamt............

• 2timearound

Vet ni.....jag tror jag älskar er. Jag var på så djävulens dåligt humör, och nu är det som bortblåst. *nykär*

• 2timearound
    Mariohn skrev 2010-03-02 20:53:32 följande:
    Är det bara jag som hajar till när en och samma medlem på FL startar trehundra ilskna trådar om att "det inte finns några kön!!! Det är ingen skillnad mellan pojkar och flickor" och sedan startar samma person en tråd där hon hatar det ena könet?? 
    Nej. Det är inte bara du. kan du inte stoppa henne snälla mariahn? Eller är hon för stor tugga för tom dig?
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-03-02 20:56:25 följande:
    Nej jag ska bannemej starta en tråd. Men jag kommer inte att ha tid att underhålla den ensam. 
    Men jag ska kolla på tv nu.
  • 2timearound

Cougar Town! *tummen upp*

• 2timearound

Tänkte ni på att de pratade med vanan i Cougar Town som vi pratar med varandra här?

Undrar om det är så det kommer att vara i maj?
Svar på tråden The return of the Lolilla