-
Merinoull sticks visst. *kliar* Babyalpacka kliar inte så mycket. Men jag har extremt känslig hy.M C skrev 2010-03-29 09:55:23 följande:Ha ha.Nej, det är merinoull i den, frågade honom specifikt för att han inte skulle kunna gnälla efteråt. Merinoull sticks inte, det är som en ljug shiffong mot huden.
-
Är det hon jag har svarat? I så fall kan jag trösta dig med att det beror på att hon inte förstår vad hon läser. Jag ställde en väldigt konkret fråga i en tråd om tillsyn och bristande tillsyn till en annan i tråden. Hon svarade på mitt inlägg och skrev om något helt annat..... Jag påpekade detta men hon fortsatte.... Det finns inget hopp om att få den människan att förstå. Jag blir hellre överkörd av en buss än att få henne att förstå för det är helt omöjligt.lokisse skrev 2010-03-28 22:45:58 följande:men hon fattar ju bara inte och det stör mig vansinigt!!!
-
JAG vill ha en Kenzosjal!Vik hädan skrev 2010-03-29 10:12:55 följande:Tänkte gå och shoppa accessoarer idag
-
Blä.Jazza skrev 2010-03-29 10:17:02 följande:Idag är jag på kasst humör Kommer hem till tom kyl, full tvättkorg och har ont i ryggen.... Mfern brukar hålla allt som vanligt, om jag inte är hemma, dvs är korgen full, så tvättar man. Ok att man inte hinner handla, kanske, men vi var på kalas hos hans syrra igår, det hade gått att göra en lista och dra till Maxi direkt efter..... Aja, sur är jag iaf, har dessutom legat i sängen mellan 20:30 och 8:00, därav ryggont. Pissdag
-
Vik hädan skrev 2010-03-29 10:24:48 följande:Du får köpa den själv, jaghar inte råd!
-
lokisse skrev 2010-03-29 10:22:00 följande:jupp hon och osv... dom fattar bara inte!
Jag är jättearg på dig nu!! Lura mig att spendera 2 timmar på den dumma kossan!!!
Nu är jag ju förbannad! Det är ju som att slå huvudet i väggen tills man får blodsmak i munnen! Hon kan ju inte läsa det man skriver och bemöter inte alls ens argument utan kommer med ny skit hela tiden. Jag kokar av ilska!! Och jag som skulle plugga redovisning. Borde varit klar med uppgifterna nu!! Det är ditt fel! Du är skyldig mig 2 timmar av mitt liv!!
Givetvis är jag inte arg på dig på riktigt!!
Det är en dum kossa den där alltså!
-
Inte jag.lokisse skrev 2010-03-29 12:17:48 följande:är nagon av er no poare?
-
lokisse skrev 2010-03-29 12:09:27 följande:fattar inte har dunkat bort alla hjärnceller (huvet mot väggen) medans jag läst vad hon skriver.vist är det stralande. man kan lika gärna försöka diskutera med en sten.(den skulle förmodligen vara slugare)
Absolut! -
Okej er ärliga åsikt.
Jag får ett samtal från dagis att min dotter har varit gnällig på förmiddagen och bajsat flera gånger. Hon sov som vanligt och efter vilan var hon sitt vanliga jag igen. Jag hämtade henne två timmar tidigare då jag har hemmastudier idag, dock kan jag inte studera med henne hemma. Här hemma är hon sitt spralliga och glad jag som bara hon kan vara.
Nu till problemet. När jag hämtade henne så säger personalen att hon inte ska komma imorgon. Ingen dialog om det, inget kreativt förslag om lösning, inget prat om min dotters allmäntillstånds utveckling utan hon var inte välkommen. Gör man så? Är jag överkänslig? Knäpp? I min värld hade jag velat ha en diskussion, om vad det kunde vara för problem, alternativa lösningar till att hon var hemma hela dagen, kort och gott en dialog. Inte bara ett konstaterade att hon inte ska komma i morgon för hon har varit gnällig och bajsat mycket. Förra veckan var hon hård i magen, dett fick jag inte veta förrens på fredagen.... Och om hon är hård ena veckan är det väl inte så konstigt att hon har massa bajs att bajsa ut eller?
-
Nej, hon hade inte varit särskilt lös, utan hon tyckte dock att avföringen hade varit lite gulare än normalt.Jazza skrev 2010-03-29 16:18:52 följande:Men, det låter ju konstigt. Berodde det på att hon bajsat och varit gnällig? Var hon mkt lös i magen? Alltså, om man är hård i magen och har typ bunkrat skit, så tror fan att man blir gnällig när allt skall ut? Märkligt av dem att anta att hon är sjuk?