Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-03-22 22:21:03 följande:
    Speciellt de som är 33åriga estländska mentalpatienter?
    ?
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-03-22 22:21:29 följande:
    *börjar fundera på barnvakt i maj*  Tänk om ni tycker att mina barn är  a) fula b) otrevliga c) inte roliga d) ouppfostrade Det vore inte roligt, då blev jag tvungen till att sexmörda er allihopa.........
    Skänk bort dom till svärmor, hon blir säkert glad!
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Ökänd skrev 2010-03-22 22:24:04 följande:
    Nattinatti
    Sov gott!
  • Ord blind

Nej, nu är det dags för sängen och en god bok (givetvis som vanligt kurslitteratur.... låtsas att jag läser skönlitteratur).

Sov gott!

• Ord blind
    2timearound skrev 2010-03-22 22:27:13 följande:
    Ja, det blir nog där de får vara. Tänker du komma ditt fega, usla stycke?
    Nej, jag tänker förbli ettt fegt uselt stycke. Jag kan inte åka någonstans så sent i graviditeten, jag kommer knappt in i bilen då.... Så jag slipper att ta ställning, naturen gör det åt mig.
  • Ord blind
    Jolly Bob skrev 2010-03-23 11:20:01 följande:
    Naj...den var också nypt. Mesen: Jo.
    Din avatar var ju rolig! Fan, det finns ingen som helst nyans på FL. Det är ju en jäkla skillnad på att stå i kallingarna med stånd och ha 5 bilder på sig själv i där snoppen är i fokus, bara kallingarna på bilden och uppmana kvinnor att kontakta honom för att se mer....

NYANS för tusan!
  • Ord blind
    Jolly Bob skrev 2010-03-23 11:28:02 följande:
    Nå...ska det vara så bajslågt i tak här så blir det att avregga sig - igen.
    Gör det och regga på med nytt nick om ett par dagar och ta tillbaka din avatar.
  • Ord blind
    Jolly Bob skrev 2010-03-23 10:20:11 följande:
    Så...då har FL tydligen beslutat att min presbild inte passar på detta forum.
    Hittade en som kanske passar...

http://onlajjna.blogg.se/images/snopp_1175893854.jpg
  • Ord blind

Jag kan inte förstå varför de måste överdriva när de väl gör någonting. *sur*

• Ord blind

röstat

Svar på tråden The return of the Lolilla