Inlägg från: Midka |Visa alla inlägg
  • Midka

The return of the Lolilla

etanol skrev 2011-08-21 17:09:28 följande:
    Kan tänka mig att göra andra saker med Martin... *tänker otroligt syndiga tankar*
    Är jag singel eller vad?...*desperat*
    *asg*
    När det gäller honom har singel inget med saken att göra.....  Tungan ute

• Midka
    etanol skrev 2011-08-21 17:15:47 följande:
    Word...

Jaja, får dras med slitna Bert istället...
    Och kan du vara välnlig och säga vad du associerar Bert till? Är det så enkelt som sjärt?
    Hoppas då att jag i all evighet fått dig att tänka på Bert K nästa gång....  he he heeee  Demon 

• Midka
    etanol skrev 2011-08-21 17:24:34 följande:
    Hahaha, ingen fara, gillar Bert K också
    Alla män just nu funkar...*asg*
    *skrattar*
    Du är veerkligen desperat....  *skakar tragiskt på huvudet*
    Stackare!  

Sexleksaker - Dildo - Rabbit dildo - Rabbit & Pearl

• Midka
    etanol skrev 2011-08-21 19:47:38 följande:
    Wtf är det där? Tordes inte googla på leksaker eftersom jag tror att nån övervakar min dator...Men det DÄR ser farligt ut....
    JAG vet ju inte.... *stora himmelsblå ögon* ...men jag har hört sägas att den är ett under av rörlighet och stimulans....

• Midka
    etanol skrev 2011-08-21 22:33:11 följande:
    Har med stor säkerhet en keylogger installerad av mitt ex som är teknikfreakexpert, en idiot på området. Skäms inte för att bli påkommen med såna ord, men vill inte ge honom en ytterligare anledning att hånflina...

Rakt på sak. Bra och skarp fråga Lilla!
    Varför gör du inget åt det? Jag kan forska lite på hur man ser den och tar bort den om du vill.

• Midka
    Ökänd skrev 2011-08-21 22:57:02 följande:
    Äsch, om det är ett ex och han kan komma åt loggarna skulle jag skriva 50% rappakalja och 50% om mina nya spännande sexuella erövringar. Sen skulle han få sitta där och gallra i vad han tror är sant/falskt. Oskyldig
    He he heeee   Demonjag hade desutom försökt lära mig tillräckligt för att hacka hans dator.

• Midka
    etanol skrev 2011-08-22 04:30:47 följande:
    Ok, beställ en sån åt mig...
    Ökänd skrev 2011-08-21 19:21:25 följande:
    Å vafan är inte du vaken för då? *muttrar lite* Satans perkele-antisömn...
    *loggar genst in på sidan med det färdiga loginet på och beställer*

• Midka
    etanol skrev 2011-08-22 08:41:47 följande:
    Haha. Godmorgon solstråle!
    God morgon!  Solig

• Midka
    etanol skrev 2011-08-22 08:49:16 följande:
    Har en kille på jobbet som håller på i detta nu, men tack för att du frågade...Det är tydligen rätt svårt att bara hitta dom rackarna om man inte vet exakt vilken sort det är...Å det vet jag ju inte...
    Spännande! Jag gillar att snoka runt efter fel, ser det som ett suduko, typ att hitta problemet och sen lösa det. Om jag varit smart skulle jag läst mer om datorer för jag tror jag skulle älska att leta runt och hitta fel för att sen göra rätt.  

• Midka
    etanol skrev 2011-08-22 08:57:14 följande:
    Har du nånsin träffat en smart tekniker...*asg*
    De bluffar, har bara lärt sig några coola uttryck, sen ringer dom supporten när nåt strular iaf...*vet*

Hahaha! Iof..... Så det var därför jag inte gick vidare på det spåret. Jag är för smart helt enkelt!
    Tackar för den vändningen! 

Svar på tråden The return of the Lolilla