Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-10-17 11:33:09 följande:
    Slår inte pattarna dig i ansiktet när du gör den där?
    Vissa av oss har ju den goda smaken att träna i bh/träningstopp. Då undviker man sånt
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Semper Idem skrev 2010-10-17 11:34:02 följande:
    Coolt, imponerad

Får jag bara jobbat lite med skräcken för att trilla, samt prestationsångest, samt insikten om att min capoeira inte kommer att bli så akrobatisk, utan kanske mer med betoning på annat, så når jag förhoppningsvis mitt mål att graderas i juni! Jag skall träna ashårt!
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-10-17 11:44:48 följande:
    Eftersom du ber så snällt...... jag står lite konstigt med benen. bortse från det. 

Kissnödig? Hade du, förresten, sett ett videoband (som du inte vet varifrån det kom), ihop med några kompisar nån vecka före att detta fotot togs?
  • Jazza

och ja, klänningen är asfin Italien, va?

• Jazza
    2timearound skrev 2010-10-17 11:48:12 följande:
    Vad? fattar inte alls. och ja jag var kissnödig
    Meh, har du inte hört talas om "The Ring/Ringu"?
  • Jazza

Vi skall till våra grannar (hon som jag tränar med, vars son är E´s bästis) och grilla korv i trädgården, äkta vintergrill Så nu skall jag sova en stund, först Häppåer

• Jazza

Vi grillade korv och marshmallows, sedan erbjöd de att E kunde stanna och leka och äta middag. Kanon, så nu har vi lyckats få ner kartonger med vinterkläder från vinden. Jag skall strax lägga mig i ett bad och sen skickar jag Mfern att hämta E

• Jazza
    2timearound skrev 2010-10-17 18:21:09 följande:
    Åhh....vad skönt! Nu är alla sysslor utförda och jag kan bara invänta lugnet när barnen har knoppat in. 
    Sysslor? Var är du, Frostmofjället, eller?
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-10-17 20:19:07 följande:
    hon har mjölkat geten och ystat lite ost sen har hon skött sin sjuke gammle far och gett hönorna mat.
    *fniss* Skulle vilja se den tösen jobba, hahahaha
Svar på tråden The return of the Lolilla