Inlägg från: Familjeliivsfinastenick |Visa alla inlägg
  • Familjeliivsfinastenick

Se där nu v et vi vad som lockar fram porrrrrå.

Dagens!  fan va kul för dig Mharhiohnh jättekul!!!!!Skrikandes  jag har fortfarande 10 kilo kvar till min målvikt som jag fan i mig ska ha kommit till sommaren. 
    Har iallfall gått ner 4½kilo på fyra veckor.

Mariohn skrev 2011-01-21 10:48:36 följande:
    Tack! Och grattis till dig också! Det är ju skitbra. Du och jag går inte till stranden i sommar. Av respekt för andra avensjuka!

Den snor jag! Så ska jag börja förklara min strandvägran. Det är av hänsyn till andra jag låter bli.

Jag badade en gång på allmän strand när jag var höggravid med Eira, det var mina syskon kusiner kusinbarn mm. samt en massa totalt oskyldiga åskådare.

Det var som om hela stramnden bara frös när jag tog av mig handuken. seriöst, småbarn glodde med gapande munnar. Kvinnor såg belåtna och äcklade ut och männen gjorde allt för att titta bort.

Men jag var så löjligt gigantisk att jag inte brydde mig utan bara högg till och skämtade om det.

Sven Justus skrev 2011-01-21 11:17:49 följande:
    Skämmes!
    Gick knappt att skämmas för det var så otroligt överdrivet både min kroppshydda och vissa miner. befogade men övertydliga, .-D
    2timearound skrev 2011-01-21 11:25:16 följande:
    Rädda Willy!
    Jo tänkte det jaf med men hörde musiken från hajem i hövve.
    Mariohn skrev 2011-01-21 11:43:10 följande:
    Du har nog missuppfattat situationen. Jag tror att det var som följer: Du tog av dig handduken. Män slet av sig sina vigselringar, slängde dem till marken och skällde ut sin fru efter noter för att hon låtit sig förfalla så illa. Kvinnor ville hata dig men deras rasande avund vändes till beundran hur mycket de än kämpade emot. Småbarnen glodde för att de aldrig skådat så perfekta juver osv osv. Du måste lära dig att tolka det som händer RÄTT!
    Du är så vis min mästare!
    Mariohn skrev 2011-01-21 12:08:01 följande:
    Jag har nog redan glömt det. Har Justus stora bröst eller gillar han stora bröst? När kom vi fram till detta och varför samlas inte så otroligt relevant information i trådstarten?
    Sven justus- 17årig kille från brösarps backar med längtan efter moderlig kärlek. Unge Herr Justus bor för närvarande hos sin mormor som han är uppfostrad av. Han har nu förstått att hans fascination för stora bröst hänger ihop med att mormor ammade honom i 5 år med start från att han var 5år gammal och flyttade in hos henne.
    När han var 13 år så påbörjade han en hormonbehandling för att själv få stora bröst som han sätter mormors hårda träklädnypor i när han streamar grannie och pregnant porr.

Att han sökt sig till familjeliv.se och låssas vara en vuxen familjefar ter sig inte i ljuset av hans historia, som så otroligt. På detta  vis får han av tjocka mer eller mindre unga tjejer får en massa tuttbilder i inboxen.

är dom för hängiga? Är dom för små, Mina bristningar är dom äckliga?????

Svaret på alla dessa frågor finns i hans hårt stramande tangakallingar.
    Mariohn skrev 2011-01-21 12:20:36 följande:
    Vart kan jag köpa denna boken? 
    Tror den kommer att utges av vertigo.
    http://www.vertigo.se/
    lokisse skrev 2011-01-21 12:20:52 följande:

sj ljuger!!

Alltså sven justus!

ja vadå punkt? Tror han skäms lite.
Svar på tråden The return of the Lolilla