Inlägg från: Familjeliivsfinastenick |Visa alla inlägg
  • Familjeliivsfinastenick

The return of the Lolilla

Jag sparade bilden nån som vill se? 

För oss vore det riktigt najs men tänk om fl oxå blir ett spökforum. Visst har det blivit tristare och mindre livat här i trådarna undra om slutna grupper så som maze blir dödsstöten?

Kan tänka sig att många döljer sina trådar för att slippa "snokare" gestapos och kunna tala så pass öppet man vågar på ett sådant här forum. Hm hm hm .

2timearound skrev 2011-01-25 09:03:43 följande:
    Jag har rakat murran. Helt. Det var..........intressant. Vad gör man med den nu?
    Lär dig att älska den trots att du har sånna där långa bruna hängandes skinbitar? Nej om jag var du så skulle jag spara ut till jungel igen.

Jag har rakat fittan helt två gånger i mitt liv tycker det ser fånigt ut. visserligen har jag en vacker fitta men va fan det ser barnsligt ut.
    Å andra sidan så streamar man japansk porr så har kvinnorna där som ofta ser väldigt barnsliga ut gigantiska buskar eftersom det är kvinnligt.

Sen så kliar det ju grönjävulskt när det växer ut.

Mariohn skrev 2011-01-25 09:08:45 följande:
    Du ska gå runt i kort kjol, utan trosor under och lämna små blöta fittkyssar på barstolar med skinnsits har jag hört. 
    Tvåan snigelbruden som slemmar sitsen.
    Mariohn skrev 2011-01-25 09:12:07 följande:
    Gulligt va Jag har sovit i 2 timmar. V har ont i munnen och skriker. Det innebär med största sannolikhet döden för den som:

a: Lägger reklam i lådan
    b: Försöker gå ut med sin skällande hund
    c: Ringer för att fråga om jag vill köpa saker
    d: Ringer för att fråga hur jag mår
    e: Går förbi på cykelstigen med icke-mjuka sulor. Det är en jävla CYKELSTIG  
    Jag känner med dig! Jag har själv inatt ett nytt rekord i sömnlöshet så vi kanske kan stötta varandra under dagen.
    Länka till trådar där folk behöver få skäll osv.
    SimplyTheBest skrev 2011-01-25 09:28:33 följande:
    Idag har jag semester. Ska till frissan, fixa naglarna, göra liten shopping samt storhandla.
    Trefligt är det något roligt som ska inhandlas?
Svar på tråden The return of the Lolilla