• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Sven Justus
    Mariohnym skrev 2010-11-25 08:52:00 följande:
    Katthoran har varit borta i 6 veckor och kom hem igår...En tant ringde från 1 mil bort och har haft hand om honom i ett par dagar. Hans ben är avbrutet och ihopläkt helt fel och veterinären säger att han måste avlivas eller leva så. Han har inte ont alls och leker och hoppar men benet pekar åt fel håll och det ser hemskt ut och han får aldrig mer gå ut själv. Han har gått ner från 9 kg till 2 kg och ser ut som en streckkod och magen piper och visslar  Jobbigt beslut. Vettisarna (3 st på 2 olika kliniker) säger att de inte hade valt avlivning eftersom han mår bra och äter med STOR aptit och inte visar tecken på smärta men det gör ont i hjärtat. Han är liksom storebror i familjen
    Påminner om farsans katt. Han var också ute på ngt längre svältäventyr och såg mer död än levande ut när han äntligen kom hem. Men han käkade upp sig och levde i 7 år till.
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-25 08:54:41 följande:
    Påminner om farsans katt. Han var också ute på ngt längre svältäventyr och såg mer död än levande ut när han äntligen kom hem. Men han käkade upp sig och levde i 7 år till.
    Usch jag är så TRÖTT på honom. 17 000 i veterinärskostnader på 4 år svider rätt hårt i studentfickorna...Det är ständigt nya saker, skador och problem och hans försäkring täcker nästan ingenting eftersom han var så sjuk och skadad när jag hittade honom halvdöd. Suck.
  • Jazza
    Mariohnym skrev 2010-11-25 08:56:58 följande:
    Usch jag är så TRÖTT på honom. 17 000 i veterinärskostnader på 4 år svider rätt hårt i studentfickorna...Det är ständigt nya saker, skador och problem och hans försäkring täcker nästan ingenting eftersom han var så sjuk och skadad när jag hittade honom halvdöd. Suck.

Jäkla kisse att hitta på skit, jämt Men skönt att han är ok, ändå.

Sven Justus skrev 2010-11-25 08:52:26 följande:
    Hur fan kan det redan bli vinter?!

Jag vet. Det suger.

Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-11-25 08:58:28 följande:

Jäkla kisse att hitta på skit, jämt Men skönt att han är ok, ändå.

I know....Det är så jävla svårt att veta vart fan man ska dra gränsen och låta nog vara nog bara. Huvudet säger en helt annan sak än hjärtat.
  • Sven Justus
    Mariohnym skrev 2010-11-25 08:56:58 följande:
    Han är lika dyr i drift som sonen nästan? :)
  • Sven Justus
    Jazza skrev 2010-11-25 08:58:28 följande:

Jag vet. Det suger.

Men har ni på baksidan fått snö också? Jag trodde det bara kunde regna där.
  • Jazza
    Sven Justus skrev 2010-11-25 09:01:27 följande:
    Men har ni på baksidan fått snö också? Jag trodde det bara kunde regna där.
    Ja, du är ju inte känd för att vara allmänbildad, heller, så det är inte så konstigt.
    Men, ja, vi har nån dm, still coming.
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Zimlis

Morron.. Fint med snö - men det behöver inte komma mer alls här nu *less på att skotta*

Maran: fy fan - stackars kissemiss.

Vi hade en kisse som kom hem efter ett äventyr och hade troligtvis ramlat ner i ett gammalt oljefat eller liknande. Han va med mager som en tandpetare och sen tappade han all päls från magen och neråt - han såg för jävlig ut, men repade sej.

Charm är att få svaret ja utan att ha ställt någon bestämd fråga.
  • Sven Justus
    Jazza skrev 2010-11-25 09:02:19 följande:
    Ja, du är ju inte känd för att vara allmänbildad, heller, så det är inte så konstigt.
    Men, ja, vi har nån dm, still coming.
    Stöddig så här tidigt? :)
Svar på tråden The return of the Lolilla