• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-25 09:00:41 följande:
    Han är lika dyr i drift som sonen nästan? :)
    Haah...sonen har väl kostat en tiondel hittills. Ytterligare en slitskada i huvudet är att sonen sovit hela nätter (22 - 08) hela sitt liv och ändå har vi varit uppe ca 2 ggr per natt sedan han föddes....För att katten har skrikit och vrålat. Det är lite sjukt.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-25 08:52:00 följande:
    Katthoran har varit borta i 6 veckor och kom hem igår...En tant ringde från 1 mil bort och har haft hand om honom i ett par dagar. Hans ben är avbrutet och ihopläkt helt fel och veterinären säger att han måste avlivas eller leva så. Han har inte ont alls och leker och hoppar men benet pekar åt fel håll och det ser hemskt ut och han får aldrig mer gå ut själv. Han har gått ner från 9 kg till 2 kg och ser ut som en streckkod och magen piper och visslar  Jobbigt beslut. Vettisarna (3 st på 2 olika kliniker) säger att de inte hade valt avlivning eftersom han mår bra och äter med STOR aptit och inte visar tecken på smärta men det gör ont i hjärtat. Han är liksom storebror i familjen
    Omg. Vad hemskt.  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • Jazza
    Sven Justus skrev 2010-11-25 09:04:10 följande:
    Stöddig så här tidigt? :)
    Så fort jag kommer åt.
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Sven Justus
    Mariohnym skrev 2010-11-25 09:04:55 följande:
    Haah...sonen har väl kostat en tiondel hittills. Ytterligare en slitskada i huvudet är att sonen sovit hela nätter (22 - 08) hela sitt liv och ändå har vi varit uppe ca 2 ggr per natt sedan han föddes....För att katten har skrikit och vrålat. Det är lite sjukt.
    Kids är inte så dyra i drift faktiskt, inte än iaf. Blöjor som alla gapade om att de var så dyra tycker jag är skitbilligt. Maten är ju bara ta samma som vi fast utan salt och sedan ner i mixern. Visst, diverse plastleksaker från usa och träleksaker från Sverige  kostar en del.
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-25 09:08:27 följande:
    Kids är inte så dyra i drift faktiskt, inte än iaf. Blöjor som alla gapade om att de var så dyra tycker jag är skitbilligt. Maten är ju bara ta samma som vi fast utan salt och sedan ner i mixern. Visst, diverse plastleksaker från usa och träleksaker från Sverige  kostar en del.
    Jag har inte heller fattat vad det gapas om än  Vår son var naken halva sommaren och blöjor känns verkligen inte dyrt. Jag pimpar honom lite i snygga kläder för min egen skull men hade han själv fått välja hade han garanterat struntat fullständigt i om han haft en begagnad gammal ful body från tjeckien på sig dygnet runt. Och mat...ja han äter det vi äter. Som du säger, utan salt. Får se om kostnaderna skjuter i höjden sedan när han vill ha märkesjeans och salt i maten. *fasar mest för saltet* 
  • Jazza
    Sven Justus skrev 2010-11-25 09:09:15 följande:
    Duktig kicka.
    Böj dig framåt och sug din egen kuk om du tänker kalla mig kicka

Stumpan heter jag
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Mariohn
    Mariohnym skrev 2010-11-25 09:11:13 följande:
    Jag har inte heller fattat vad det gapas om än  Vår son var naken halva sommaren och blöjor känns verkligen inte dyrt. Jag pimpar honom lite i snygga kläder för min egen skull men hade han själv fått välja hade han garanterat struntat fullständigt i om han haft en begagnad gammal ful body från tjeckien på sig dygnet runt. Och mat...ja han äter det vi äter. Som du säger, utan salt. Får se om kostnaderna skjuter i höjden sedan när han vill ha märkesjeans och salt i maten. *fasar mest för saltet* 
    tillägg....OCH åkt runt i en gammal låda med hjul och en filt i. 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-11-25 09:11:35 följande:

Stumpan heter jag
    undrar om män hade gjort det om de hade kunnat....
  • Sven Justus
    Jazza skrev 2010-11-25 09:11:35 följande:

Stumpan heter jag
    Puddingen? Gumman? Snuttan?
Svar på tråden The return of the Lolilla