Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-11-16 12:26:11 följande:
    Fast är inte bulle när man är väldigt överviktig och har just ett par alldeles jättetighta brallor så att det "bullar sig"?  Vi kanske måste definiera uttrycket... 
    nä bulle är när man har som en kulle
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

jag har missat nagot?
    nej inget viktigt?

vi har varit ute i parken och gatt en himla massa meter med mopsarna jag och ett gäng andra mammor

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-11-16 20:41:45 följande:
    Vad mysigt, Du är så käck, jämt
    vi sjöng sanger och hade egengjorda lycktor med oss men det sa jag inget om för det hade blivigt overkill
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-11-16 20:42:52 följande:
    Jag vill också ha andra mammor men mammorna här är superkristna och försöker bara övertyga mig.
    att dom inte försvinner fast du mässar fader var baklänges och slänger salt pa dom?
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

tvillingvagnen har kommit med brevbärarn i dag. den är värkligen ful! men lätt och den tycks vara ganska smidig och nu när det blir mörkt sa tidigt kommer ingen att se den

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-11-16 20:52:54 följande:
    Pimpa den, med fina dynor och filtar och sånt. Ett snyggt regnskydd/överdrag, så ser ingen åbäket inunder. Lite som Nicket, när hon har foundation.
    jag trode hon använde fetsmink och latex
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-11-16 20:52:54 följande:
    Pimpa den, med fina dynor och filtar och sånt. Ett snyggt regnskydd/överdrag, så ser ingen åbäket inunder. Lite som Nicket, när hon har foundation.
    men pimpas ska det!
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-16 21:15:48 följande:
    Varför irriterar sig folk på just mammor som gör si eller så? Skulle det vara ok om en pappa eller barnvakten lät barnet springa omkring och störa eller vad det nu kan tänkas vara? (tänkte nu på tråden "trött på icketänkande mammor" men det är knappast första gången)
    för att det är majoriteten.
    Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla