Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-15 21:21:35 följande:

har just börjat med smakisar och det ser lovandes ut hoppas det ska fortsätta så. Eira vägrade mat och helammades typ i 10månader. :-/

Lök säger du. hm hmmm

annars kan du gni in tissarna med lök (pa shakespers tid använde man malört)
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-15 21:21:35 följande:

har just börjat med smakisar och det ser lovandes ut hoppas det ska fortsätta så. Eira vägrade mat och helammades typ i 10månader. :-/

Lök säger du. hm hmmm

jag säger ta det försiktigt med löken om han är en san som har ont i magen
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-11-15 21:47:05 följande:
    Ska du ta tillbaka tuttarna? Claim them as your own? 
    du vet väll att alla andra har mycke större rätt till brönas än den som dom sitter pa har.
    vilt främmande folk ska fa ha synpunkter pa dom och om du inte dessuom har ett litet barn sa kan alla dessutom fa fraga precis vad dom kännerför...
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-15 21:41:13 följande:

Malört!!? hahaha pasrty party!

lokisse skrev 2010-11-15 21:27:30 följande:
    jag säger ta det försiktigt med löken om han är en san som har ont i magen

Nej det blir ingen überlökkonsumtion han har en väldigt speciell mage så som det är.

malört är bittert som bara den
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-11-15 21:57:44 följande:
    Konstigt. Det är ALDRIG nän som tallar på mina bröst. Om jag inte ber dem dårå. Och det händer ju inte så himla ofta längre. 
    nä tallar pa dom gör ju inte folk hur som som tur är (pa sin höjd sent om nätterna)
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-11-15 22:03:36 följande:
    Men vad har de då, eller snarare; vad tar de sig då för rättigheter?  
    altsa när mops var liten och inte blev ammad tyckte folk att det v ar helt ok att komentera att jag ju borde ha tilräkligt med mat med tanke pa hur jag är bygd och liknade.

nu när jag ammar asnser folk att dom har rätt att komentera att jag ju säkert kommer att angra det när jag har tva strumpor med en biljardboll i när jag ammat klart.

det är ok att fraga om jag opererat brösten eller om jag tänker göra det och tusen andra lika skumma saker och det fran folk som man sett i en halvtimme pa lekplatsen eller som stod i närheten av den bänk som man slog sig ner för att amma pa
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-11-15 22:12:40 följande:
    HAHAHAHAHA! Det där har faktiskt aldrig hänt mig, jag är nog inte sån som folk vågar prata med på det viset. Eller nåt. Vad folk är fräcka ändå. 
    det är möjligt. men jag drar till mig darar *ser mig omkring i traden*
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-11-15 22:12:49 följande:
    Hej på er!
    hej pang!
    efter mycke och manga olika provande är jag klar med dit paket. det blev inte som jag tänkt mig...
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-15 22:16:58 följande:
    Sitter nerbäddad i tv-soffan väl medveten om att jag borde röra mig mot sängen. 

Kommit hem nyligen?  
    e gullan pa snusen?
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-15 22:19:19 följande:
    Nä, vadå? 
    för att du är ute och ränner sent pa kvällen
    Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla