• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-12-03 21:24:06 följande:
    Åh, gumman. Jag hoppas verkligen att det blir av. För hela familjens skull
    Jag ska åka och jag ska verkligen försöka släppa alla kassa tankar eftersom jag vet i förnuftsdelen av min hjärna (den lilla gråa klutten under knäppmassan) att han har det bra! Jag önskar att han vore liite äldre bara. Ett år känns så litet.  
  • Jazza
    Mariohnym skrev 2010-12-03 21:26:02 följande:
    Jag ska åka och jag ska verkligen försöka släppa alla kassa tankar eftersom jag vet i förnuftsdelen av min hjärna (den lilla gråa klutten under knäppmassan) att han har det bra! Jag önskar att han vore liite äldre bara. Ett år känns så litet.  
    Haha, om du vill kan du få jämföra dig med mig, så känns det inte så jobbigt
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-12-03 21:32:41 följande:
    Haha, om du vill kan du få jämföra dig med mig, så känns det inte så jobbigt
    Åh vad du är snäll. Jag önskar att jag kunde bjuda dig på glöggen med chokladsmak *super en halv kanna glögg* 
  • Jazza
    Mariohnym skrev 2010-12-03 21:36:19 följande:
    Åh vad du är snäll. Jag önskar att jag kunde bjuda dig på glöggen med chokladsmak *super en halv kanna glögg* 
    Ja, du kan få allt statistiskt underlag på hur ofta jag lämnar mina barn för att göra annat. Jag är villig att byta det mot glögg, helt enkelt.

Men, choklad, asså? Jag gillar ju inte vanlig glögg, utan brukar köpa med rom eller konjak. Idag drack vi lite av konjaksvarianten, den är asfin, får jag säga.
  • 2timearound

Nu kommer bilder

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-12-03 21:38:19 följande:
    Nu kommer bilder

Jäj! På skyltningen också, snälla?
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-12-03 21:38:03 följande:
    Ja, du kan få allt statistiskt underlag på hur ofta jag lämnar mina barn för att göra annat. Jag är villig att byta det mot glögg, helt enkelt.

Men, choklad, asså? Jag gillar ju inte vanlig glögg, utan brukar köpa med rom eller konjak. Idag drack vi lite av konjaksvarianten, den är asfin, får jag säga.
    Den smakar vanlig glögg men eftersmaken är lite chokladig! För ett tag sedan köpte vi saffransglögg. Då drack jag så mycket att morgonurinet luktade saffran. 
  • 2timearound

Så här der det ut, det blir ju lite grötigt när man ser in genom bakre fönstret i butiken så blir det ju inte i verkligheten men är svårt att få bort på bilderna.

• Mariohn

Vad fint!!! Det är vitt!! Jag trodde att jag var den enda som gillade vitt julpynt. 

Svar på tråden The return of the Lolilla