• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-03 22:37:17 följande:
    mirrors.  När jag var 12 drabbades jag av sömnparalys. Vilket innebär att man vaknar men synerna från drömmen finns fortfarande kvar. Drömde att jag gick på toaletten på ett disco. Utanför hörde jag hur allt stängdes och släktee. Ljuset släcktes och jag kom inte ut. När jag vände mig mot spegeln såg jag mörker och mitt eget ansikte fast utan pupiller och fast jag inte log började ansiktet le och skratta
    Men ååhhh. Vilken otäcking du är. Jag ska sova snart!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • Gullan från Arkadien

Jag åkte förbi istappens barndomshem i somras och sov där en natt. Denna satt lutad mot ett pennställ i fönstret där jag sov. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-03 22:38:54 följande:
    Men ååhhh. Vilken otäcking du är. Jag ska sova snart!
    Haha det var bara en dålig beskrivning av sömnparalysen Jag ska inte berätta mer för då kan du inte sova!!!  Jag jar bakat lussebullar. Jag var inte bra på det. Russinen trängde ut och såg ut som läskiga bölder. 
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-12-03 22:39:54 följande:
    Jag åkte förbi istappens barndomshem i somras och sov där en natt. Denna satt lutad mot ett pennställ i fönstret där jag sov. 
    OMG. Varför vägrade du inte att sova i det rummet? Skit i att flytta dockan, det är försent, dock-anden finns redan där. Jag skulle ha åkt till hotell.
  • Gullan från Arkadien
    Om ni har sett dockbilden på min FB kommer även den därifrån.
  • Jazza
    HERREJJÄVLAR!!!!
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Mariohnym skrev 2010-12-03 22:40:25 följande:
    Haha det var bara en dålig beskrivning av sömnparalysen Jag ska inte berätta mer för då kan du inte sova!!!  Jag jar bakat lussebullar. Jag var inte bra på det. Russinen trängde ut och såg ut som läskiga bölder. 
    Alltså, jag läste om det en gång... Det skall man väl inte göra, tror jag? Är det inte så att om man inte vet om att det finns, så kan man inte få det?
    Eller vad är det jag tänker på? Men det är typ att man är förlamad och helt paralyserad, men vaken?
  • Gullan från Arkadien
    Jazza skrev 2010-12-03 22:45:59 följande:
    Alltså, jag läste om det en gång... Det skall man väl inte göra, tror jag? Är det inte så att om man inte vet om att det finns, så kan man inte få det?
    Eller vad är det jag tänker på? Men det är typ att man är förlamad och helt paralyserad, men vaken?
    Jo, det kan man. 

• Jazza
    Gullan från Arkadien skrev 2010-12-03 22:47:57 följande:
    Jo, det kan man. 

Vad är det jag menar, då?

fan jag vill hemskt gärna slänga in min gubblover kommentar i peddotråden.....
Svar på tråden The return of the Lolilla