Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-11-26 13:10:38 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-4-51/m55819935.html

Inlägg 177 känns malplacerat. Tråden för övrigt verkar helt sund och normal. Jag hade dött av äckel. 
    jag gillar alla inläg i stilen var ego det förtjänar du...
    vad vet dom om det? det kanske är en satmara av gudsnade som förtjänar en rupa full ris och inget annat
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-11-26 13:19:09 följande:
    Anonym (snuskgubbe) skrev 2010-11-26 12:49:24 följande:
    Första gången jag var hemma hos flickvännens föräldrar gick jag raka vägen till tvättkorgen, letade upp hennes mammas använda trosor och lade mig på rygg på badrumsgolvet med några par trosor ovanpå ansiktet. Självklart låste jag dörren till badrummet så det var ingen som såg mig.

Det är inte mer konstigt än att en hund vill ha ett ben."

Ja finns det inga doftljus får man väl hitta på något själv... 
    det kanske skulle vara en hitt... hela huset luktar varm inboad fitta... jag menar det är väll inbjudande om nagot
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-11-26 13:26:11 följande:
    Det sköna med dig är att du med det inlägget är helt seriös? :)
    självklart jag ser redan hur pengarna rullar in pa kontot... jag menar om man kan bli rik av att sälja onani pasar att fylla med lagomvarmt vatten borde doftljus med fitt lukt vara rena guldgruvan
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-11-26 13:28:40 följande:
    För somliga karlar verkar det vara så. Jag kan redan höra diskussionen i hallen

"Åh vad hemtrevligt det luktar, är det fruga eller?"

"Nej detta köpte jag på coop igår. De hade någon kampanj, det är lillasyster! Frugan hade tänt det så att det doftade ända ut på gården i eftermiddags!"

"Det är så mysigt att komme och hälsa på när det luktar nyknullad lillasyster! Det känns hemtrevligt på något vis"

"Jag vet. Påminner om hur det brukade dofta knullad syrra ända ut i trapphuset när vi hälsade på mormor som barn!" 
    precis fuck gammla kamelbullar här är den nya doften... kanske lite morgon fitta för den som gillar det intesiva eller sportmuff för alla vara gymmande grabbar? (da slipper dom sta och sniffa pa sadlarna efter spinningen)
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-11-26 13:31:22 följande:
    För att vara på den säkra sidan ska jag snyta mig i alla mina trosor innan jag slänger dem i tvättkorgen. Så får folk sig en trevlig överraskning om de mot förmodan skulle slänga dem i en hög över ansiktet. 
    du vet vad det skulle se ut som va?
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-11-26 13:36:02 följande:
    En flytning som borde läggas upp på FL tillsammans med rubriken "HJÄLP min fitta nyser okontrollerat!!!!!!"
    du v et ju hur den gammla roliga historien gick 
    De skulle till att fira mångårig bröllopsdag, med att göra om sin bröllopsresa. alltså tog dom in på samma hotell som den gången, åt samma mat osv.

Följande morgon då de vaknade, tog frun och snöt sig i lakanet.
     -"Vad gör du"?? frågade han.
     -"Jag bara försöker visa dig samma artighet, som du visade mig på bröllopsnattens morgon. Kommer du ihåg, när du rakade dig, så råkade du skära dig, och då torkade du av blodet på lakanet" ?
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-11-26 13:36:02 följande:
    En flytning som borde läggas upp på FL tillsammans med rubriken "HJÄLP min fitta nyser okontrollerat!!!!!!"
    du borde kanske halla utkik efter en trad men fragan
    min flickväns lillasyrra har skitkonstiga flytningar behöver jag upsöka läkare
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-11-26 13:41:15 följande:
    Du är också rolig idag, knisse. Fräck.
    ma tackar och bugar!

jag känner mig full av elan och redo för livets alla faceter.
    I dag har det snöat och det är sant som far en att bli glad och uprymd. (bubblet i magen skyller jag pa för mycke kaffe kanske eurofrin med)
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-11-26 13:51:57 följande:
    V har 40,5 i feber nu Han bara ligger här på sin bil-saccosäck och sover som en stock fast jag sjunger och pussar honom. Helt varm och swettig  
    ta av honom kläderna och kyl honnom.
    du kan tex linda en vat sval handuk kring benen pa honom
    Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla