Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

ja annars skulle du ju fuska!!!

e man sjuk ska man inte dricka scherry!!

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-11-29 15:21:18 följande:
    Hej people Vad gör ni? Jag julskyltar, det blir fint. Men jag tycker det är astråkigt och försöker slippa ifrån.   Jag brukade älska det här......
    jag stickar pa ett täcke... mopsarna sover det är lungt och tyst och det käns riktigt adventigt
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-11-29 15:26:48 följande:
    Vad mysigt! Stickar du en fin filt eller vad?
    japp en grön.
    jag stickar bara i terapie syfte kan bara sticka rakt sa det blir bara filtar av det jag stickar
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

har oksa saknart jazz...

HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-29 20:44:33 följande:
    *småsaknar*
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-29 22:37:13 följande:
    Mig då har imngen saknat MIG?!?!Skrikandes
    dig saknar vi ju allt som oftast!
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

godmorgon mina barn är gnälliga och har feber. dom blev vacinerade i gar. mopsen far alltid feber da och tydligen far lillamopsiplopsi det med. jag har legat med en liten feberhet 4 manadesrs mopsbäbi pa bröstet i natt och "sovigt"

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Midka skrev 2010-11-30 11:38:26 följande:
    God middag! Hemma med lilleman som hostar. Och hostar. Och hostar. Och hostar.... jag tror ni fattar vad jag menar. Som tur är så har han lite lagom med feber så han ligger mest framför tvn. *phu*
    uch jsg fsr slltid panik av hosta och feber i kombination. jag hade som liten minsyt en lungeninflamation per ar oftast tva och malin har haft en dubelsidig när hon var runt halvaret.
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Midka skrev 2010-11-30 11:57:57 följande:

Vi har astma i släkten så jag är inte så orolig. En förkylning blir alltid "värre" med hostan. Bricanlyen står på armslängd avstånd... Men det blir så jobbigt för honom, förstås. Hela kroppen rister av hostan. Som tur är har han sovit ganska ok inatt. Idag är han lite piggare. Lite  
    jag hade eget rum pa sachska barnsjukhus som liten.  fick min astma innan jag fyllt ett vilket tydligen är ovanligt.
    Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla