• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Blygdläppen
    Mariohnym skrev 2010-12-10 11:57:34 följande:
    Jag är inte alls pinsam. Jag är inte alls van vid barn. Ungfan är 3 år och roade sig med att hälsa på V genom att knuffa honom hårt i ryggen så att han föll framlänges, slog hakan i golvet och bet sig i tungan så att det började blöda. Jag blev rädd och ledsen och då hade vi varit där i 1 minut. När han försökte gå runt och titta sig omkring kom samma unge fram och tog ifrån honom hans nalle och slog honom i ansiktet med öppen hand så att han blev ledsen och en av pedagogerna fick ta tillbaka nallen. Sedan skulle vi ha samling och då gick hon helt sonika genom ringen, tog tag i hans hår med båda händerna och slet allt vad hon kunde så att han gallskrek och började gråta riktigt ordentligt. Jag blev rädd och svinarg och tog tag i hennes händer och råkade säga "släpp för helvete tös". En jävla skitunge helt enkelt.

Men hon ska byta avdelning tills V börjar och alla andra barn var jättegoa och pedagogerna var jättebra med barnen. Hur mysigt som helst och V fick en liten kompis! 

Två av pedagogerna berättade att hon gärna gör så mot de andra barnen dagligen.  
    Vilken jävla liten skitunge, jag hade antagligen svurit långt tidigare än du
  • Blygdläppen

Idag är jag lite ledsen. Kan ni dalta med mig?

• Mariohn
    Blygdläppen skrev 2010-12-10 12:01:56 följande:
    Vilken jävla liten skitunge, jag hade antagligen svurit långt tidigare än du
    Haha. Jag svor av ren reflex för att jag blev rädd, och för att jag som sag inte är van att vistas bland SÅNA småbarn öht. 
    Blygdläppen skrev 2010-12-10 12:02:20 följande:
    Jag vill gärna dalta med dig! Varför är du ledsen? 

• Blygdläppen
    Mariohnym skrev 2010-12-10 12:04:14 följande:
    Haha. Jag svor av ren reflex för att jag blev rädd, och för att jag som sag inte är van att vistas bland SÅNA småbarn öht. 
    Blygdläppen skrev 2010-12-10 12:02:20 följande:
    Jag vill gärna dalta med dig! Varför är du ledsen? 
    Jag har ingen egentlig orsak att vara ledsen, det är nog bara lite vemod denna vackra fredag (som faller i mörker om bara några timmar...)

Livet är underbart just nu, rent generellt.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-10 11:57:58 följande:
    Nu blev M lite kåt på dig.
    Men åååhhhh, jag kan bli lite kåt på honom också skicka hit honom bara.
    Sven Justus skrev 2010-12-10 11:58:39 följande:
    Att du var sån mac-brud trodde jag inte. :)
    Helt såld är jag
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • Blygdläppen

Jag har luist att starta en provocerande tråd, men fantasin tryter.

• Zimlis

Snart ska jag åka och hälsa på syster

Charm är att få svaret ja utan att ha ställt någon bestämd fråga.
  • Blygdläppen

Jag tror att jag aldrig kommer köpa en iphone. Dessa telefoner provocerar mig. Jag tror det är därför att de är just TELEFONER, men folk envisas med att höja dem till skyarna och tala om att "iphonen föll i golvet" istället för som vanligt folk "mobilen föll i golvet"

• 2timearound

Mara, ibland är man ursäktad, jag tyckte du hade goda skäl att svära. Jag hade antagligen klappat till ungen och blivit portad. Eller inte (eftersom jag är en sån mjukis egentligen)

• Blygdläppen
    Blygdläppen skrev 2010-12-10 12:08:53 följande:
    Jag tror att jag aldrig kommer köpa en iphone. Dessa telefoner provocerar mig. Jag tror det är därför att de är just TELEFONER, men folk envisas med att höja dem till skyarna och tala om att "iphonen föll i golvet" istället för som vanligt folk "mobilen föll i golvet"
    Observera att jag inte är avEnsjuk, jag har självklart RÅD (min pappa är ju trots allt en snuskigt rik adlig jurist och friherre)
Svar på tråden The return of the Lolilla