• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2010-12-10 12:05:38 följande:
    Jag har ingen egentlig orsak att vara ledsen, det är nog bara lite vemod denna vackra fredag (som faller i mörker om bara några timmar...)

Livet är underbart just nu, rent generellt.
    Det får vara så ibland. Hjälper det om jag säger att jag tänker på dig varje gång jag misslyckas med att baka? Du är lite som en bakgud för mig. 
  • Blygdläppen
    Mariohnym skrev 2010-12-10 12:09:53 följande:
    Det får vara så ibland. Hjälper det om jag säger att jag tänker på dig varje gång jag misslyckas med att baka? Du är lite som en bakgud för mig. 
    OMG jag är så hedrad!

Jag vill baka pepparkakor (äta deg) med dig.
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-10 12:09:18 följande:
    Mara, ibland är man ursäktad, jag tyckte du hade goda skäl att svära. Jag hade antagligen klappat till ungen och blivit portad. Eller inte (eftersom jag är en sån mjukis egentligen)
    Jag SA förlåt direkt. Dock inte till ungen men till pedagogerna och de förstod mig. Vad är det för fel på sådana ungar? ÄR det något fel? Jag kan helt utan att ljuga säga att INGET barn jag någonsin umgåtts mde ägnar sig åt att göra andra barn illa "oprovocerat". 
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2010-12-10 12:10:47 följande:
    OMG jag är så hedrad!

Jag vill baka pepparkakor (äta deg) med dig.
    Oh åh åh pepparkakor och glögg. *vill ha* 
  • Mariohn

Pepparkakor är väl en av de få saker jag INTE gillar att baka eftersom jag är klumpig och gör allt fult. Men det är mysigt ändå för att det luktar gott. 

• Sven Justus
    Blygdläppen skrev 2010-12-10 12:08:53 följande:
    Jag tror att jag aldrig kommer köpa en iphone. Dessa telefoner provocerar mig. Jag tror det är därför att de är just TELEFONER, men folk envisas med att höja dem till skyarna och tala om att "iphonen föll i golvet" istället för som vanligt folk "mobilen föll i golvet"
    Fast nu är inte en Iphone enbart en telefon i dess egentliga mening. iPhone är frihet, en revolution, en designdröm, en användarvänlighetens högborg, mitt bästa köp ever! Att man kan ringa med den ser jag som ren bonus.  :)
  • Zimlis

Jag ska baka lussebullar och pepparkakor i helgen tillsammans med syster och syskonbarnen *ser fram emot*

Charm är att få svaret ja utan att ha ställt någon bestämd fråga.
  • Blygdläppen
    Sven Justus skrev 2010-12-10 12:14:16 följande:
    Fast nu är inte en Iphone enbart en telefon i dess egentliga mening. iPhone är frihet, en revolution, en designdröm, en användarvänlighetens högborg, mitt bästa köp ever! Att man kan ringa med den ser jag som ren bonus.  :)
    Du låter som en frikyrklig tokstolle
  • Mariohn
    Hahaha suck. Jag hatar skiten och har gett M:s till V att leka med. 
  • 2timearound
    *kåt*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
Svar på tråden The return of the Lolilla