• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    2timearound skrev 2010-03-14 21:40:54 följande:
    Sista skiftet? Gud, vad mycket tid du kommer att ha för oss sen.
    *s* ja mera än nu iallafall måste ju spara på bäckenet så jag kan inte sitta så mycket vid datorn
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-14 21:44:03 följande:
    *s* ja mera än nu iallafall måste ju spara på bäckenet så jag kan inte sitta så mycket vid datorn
    Du kanske kan ställa den på ett lågt bord bredvid sängen? Så kan du ligga på sidan liksom........ *tipsar*
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • M C
    Vadå, har du inte datorn vid sängen?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • 2timearound
    M C skrev 2010-03-14 21:45:31 följande:
    Vadå, har du inte datorn vid sängen?

Vore något av en dröm att ha en laptop, ännu en anledning till varför jag nu så sälan är med er (inte för att någon verkar sakna mig) är att datorn är på övervåningen och jag mest befinner mig på undervåningen på lillan

• Ord blind
    Hur långt är det du har kvar? Grattis till sista passet! Jag hade mitt sista strax före jul, så skönt att slippa känna att man är till belastning för sina kollegor tyckte jag.
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-14 21:48:26 följande:
    Vore något av en dröm att ha en laptop, ännu en anledning till varför jag nu så sälan är med er (inte för att någon verkar sakna mig) är att datorn är på övervåningen och jag mest befinner mig på undervåningen på lillan
    En laptop kostar bara tre barnbidrag! Tycker det är supersmidigt att kunna ha datorn i knät nu när man har ont. *tipsar*
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
    Ord blind skrev 2010-03-14 21:52:06 följande:
    Hur långt är det du har kvar? Grattis till sista passet! Jag hade mitt sista strax före jul, så skönt att slippa känna att man är till belastning för sina kollegor tyckte jag.
    Jag har bf 25:e maj enligt Ul eller den 27:e enligt ET. Jo det hade nog varit bäst för alla om dom sluppit mig för länge sedan men försäkringskassan är ju så hårda när det gäller graviditet och sjukskrivningar.
    Så det har bara varit att bita ihop och försöka att inte missköta jobbet allt för mycket.
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-14 21:48:26 följande:
    "Syns inte, finns inte" 
    Klassisk vildvittre-kommentar.
    2timearound skrev 2010-03-14 21:56:05 följande:
    "Syns inte, finns inte"  Klassisk vildvittre-kommentar.
    AaahAhhhaaa Söta rara lilla määääniska!!
    *dyker ner luggar och hackar tvåan i huvve*

Klassiskt vildvittre beteende
Svar på tråden The return of the Lolilla