• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-14 21:58:20 följande:
    AaahAhhhaaa Söta rara lilla määääniska!! *dyker ner luggar och hackar tvåan i huvve* Klassiskt vildvittre beteende
    *skjuter pippin med bössa*
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-14 21:55:19 följande:
    Jag har bf 25:e maj enligt Ul eller den 27:e enligt ET. Jo det hade nog varit bäst för alla om dom sluppit mig för länge sedan men försäkringskassan är ju så hårda när det gäller graviditet och sjukskrivningar.Så det har bara varit att bita ihop och försöka att inte missköta jobbet allt för mycket.
    Den 17 september förra året efter RR ÄNTLIGEN klassificerade foglossning som en sjukdom! Inte en dag för tidigt, tyvärr har inte alla på FK fortfarande fått med sig detta. *hatar FK* Jag visste dock tyvärr inte om detta förrens jag redan sagt att jag skulle komma tillbaka till min gamla arbetsgivare i Norge, så det var bara till att bita i det sura äpplet och börja pendla igen. Tur i oturen, eller rättare sagt som jag starkt misstänkte så kom foglossningen tillbaka med full kraft denna graviditeten med. Jag har dock inte skickat in papperna förrens i veckan så jag vet inte ännu med absolut konfidence att jag får några pengar, rädd att jag har missat någon regel. *biter på naglarna*
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind

Jaha, jag hade ihjäl tråden.

*ger hjärt-lungräddning*

?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    Ord blind skrev 2010-03-14 22:03:48 följande:
    Den 17 september förra året efter RR ÄNTLIGEN klassificerade foglossning som en sjukdom! Inte en dag för tidigt, tyvärr har inte alla på FK fortfarande fått med sig detta. *hatar FK* Jag visste dock tyvärr inte om detta förrens jag redan sagt att jag skulle komma tillbaka till min gamla arbetsgivare i Norge, så det var bara till att bita i det sura äpplet och börja pendla igen. Tur i oturen, eller rättare sagt som jag starkt misstänkte så kom foglossningen tillbaka med full kraft denna graviditeten med. Jag har dock inte skickat in papperna förrens i veckan så jag vet inte ännu med absolut konfidence att jag får några pengar, rädd att jag har missat någon regel. *biter på naglarna*
    Ärligt talat så tror jag inte att man kan göra rätt till att börja med när det gäller f-kassan. Ingen informerar ju någonsin om hur man ska gå till väga, vilka papper som ska vart osv...
  • Jazza
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-15 06:55:43 följande:
    gomorron
    God morgon

Jag är bajjenödig.... idag ör asfint väder, igen Jag njuter verkligen av det. Lite chilly, men.
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-14 22:45:32 följande:
    Ärligt talat så tror jag inte att man kan göra rätt till att börja med när det gäller f-kassan. Ingen informerar ju någonsin om hur man ska gå till väga, vilka papper som ska vart osv...
    Nej, sin skyldighet att informera och vägleda har de helt missat.... De verkar tro att alla som vänder sig till FK är rikspuckon med inga rättigheter och bara krav på att ha och ha utan stöd i lag. Men den mentaliteten möter man även bland andra människor tycker jag. Har man rätt till något bidrag/stöd och faktiskt nyttjar den rättigheten så är man en snyltare och utnyttjar systemet....
  • Jazza
    Ord blind skrev 2010-03-15 08:31:16 följande:
    Nej, sin skyldighet att informera och vägleda har de helt missat.... De verkar tro att alla som vänder sig till FK är rikspuckon med inga rättigheter och bara krav på att ha och ha utan stöd i lag. Men den mentaliteten möter man även bland andra människor tycker jag. Har man rätt till något bidrag/stöd och faktiskt nyttjar den rättigheten så är man en snyltare och utnyttjar systemet....
    Det bästa är när de säger: Men, vadå, det står på vår hemsida....
    Eh, jo, dit går man väl och kollar om man letar info, men inte för att DE själva plötsligt fattar ett beslut om att begäran av FP skall vara inne ett annat datum än innan??
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Ord blind

God morgon alla!!

I Gbg skiner solen. {#lang_emotions_sunny}

Svar på tråden The return of the Lolilla