Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

De är ljuvliga, Knisse

Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-05 16:26:28 följande:
    Fast det konstiga var att det stod hennes namn när det var "ringer till", sedan när hon skickade sms stod det istappens namn
    Is one and same
  • Jazza
    Blygdläppen skrev 2010-11-05 17:35:57 följande:
    Men förlåt då att jag inte knullade halva rinkeby innan jag fyllde 20
    Det är ok, vännen, du har tid att ta igen det.
  • Jazza
    Blygdläppen skrev 2010-11-05 17:38:17 följande:
    Vad ska ni köpa för julklappar åt era barn?
    Grejer till deras rum, tror jag. De blir alltid översållade med crap från alla håll, så vi ger dem saker de ändå behöver. Vi tillämpar en isländsk tradition, härhemma, att barnet sätter ut en sko i fönstret, så kommer en tomte per dag, tretton dagar före jul och om barnet är snällt får det en grej och om det är styggt får det en potatis Asball att lägga såna bördor på deras axlar, känner jag! Men: förra året fick E typ glittrig tandborste, hårsnoddar, strumpor osv, sånt hon ändå behövde, men i skon. Hon var så sjukt glad, varje dag och då ser man att det är själva grejen som är grejen och inte så mkt grejen

Skall du köpa åt ngra barn?
  • Jazza
    Blygdläppen skrev 2010-11-05 17:44:35 följande:
    OK jag omformulerar

Vad ska JAG köpa för julklapp åt en 2½ åring?
    Trumset Finns jättefina, miniatyrgrejer som är helt grymma!
  • Jazza
    Blygdläppen skrev 2010-11-05 17:45:59 följande:
    HAHHAHA fatta va knäckande, ungen lägger sig till sängs på kvällen, förväntansfull och kan knappt sova för att han/hon väntar på morgondagens övverraskning, och så när man ÄNTLIGEN vgår upp hittar man en jävla potatis
    Ja, så går det om man svinar
  • Jazza
    Blygdläppen skrev 2010-11-05 17:46:58 följande:
    Hmmm.... Tror du föräldrarna uppskattar sådant?

Jag skiter ju i ungen liksom, vill bara bevara min vänskap med föräldrarna
    E fick ett sånt, det är skitkul. Det låter inte supermkt, fast vi bryr oss iofs inte så mkt. Men nästan alla barn älskar instrument, kanske en liten minigitarr eller så, då? Eller tamburin (kanske inte en trumpet, dock )
  • Jazza
    Blygdläppen skrev 2010-11-05 17:53:31 följande:
    Tack för tipsen! Jag ska försöka våga mig in i nån leksaksaffär snart. Jag får oftast lite panik när jag går in i dem. Så jäcla mycket prylar, och det mesta av det är bara skit, och allt glittrar eller kommer i alla regnbågensfärger, man får fan epilepsi i sådana affärer. För att inte tala om alla Bratz och Bionicle och andra äckelleksaker.

Jag saknar den gamla goda tiden när det fanns bara typ dockor, lego, pussel och pruttslem.
    Hatar också leksaksaffärer... Vi har en jättestor Toys r us här och den är bra strukturerad och de har grejer framme, så man kan leka med dem, osv.... Det är den enda jag pallar med.
  • Jazza

Oh, Mfern kom hem idag Jag fick ett glas skumpa, ett varmt bad och 3o min bara för mig själv Nu hämtar han finpizza som vi skall trycka sen Sweeeeeeeet!

• Jazza
    M C skrev 2010-11-05 17:59:18 följande:
    Du är kär i honom va?Drömmer
    {#emotions_dlg.flower}
    Inte så mycket denna veckan, men idag har det vänt E har haft lov från fsk, så det har varit en ganska tuff vecka, men den har slutat oerhört bra, iaf
Svar på tråden The return of the Lolilla