Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-05 19:08:26 följande:
    Haha! Inga konstigheter,,,,,,,,Alvedon och Ipren. Jag har Voltaren, men det vågar jag inte ta. 
    OMFG och hon får det att låta som hon tagit värsta dundergrejerna På den där skiten händer inget mer än allvarliga och bestående leverskador, darling!
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Zimlis skrev 2010-11-05 19:11:26 följande:
    Jag gör nu potatisgratäng..
    Gud, vad gott! Idag åt jag potatismos för första gången på hur länge som helst. Med strömming och spenat. Fantastiskt gott!
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-05 19:11:42 följande:
    Det var nog mer vinet som gjorde mig lite tipsy. Men det vill jag inte erkänna För det finns de som kallar mig för wino, och jag vill inte ge dem vatten på sin kvarn!

De pryda asen De skall inte få vin på sin kvarn, alls! Men ta inga piller när du dricker vin, är du söt?
  • Jazza
    Mariohn skrev 2010-11-05 19:12:42 följande:
    Skräm henne inte! Låt henne ha sin tid som pillertrillare nu. Hon tycker att det är spännande
    Då måste hon ta riktiga piller och ge fan i vinet, under tiden. Jävla amatörer är ni!
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-11-05 19:14:04 följande:
    guuuu va gott.

satan vad sugen jag blev pa nyryckt stekt strömming...
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-05 19:14:36 följande:
    Åh, potatismos! Hjärta
    Grymt gott! Jag brukar hålla mig långt borta från det, men jag vägde 57,7 imorse, så tyckte jag kunde unna mig det
  • Jazza
    Mariohn skrev 2010-11-05 19:15:32 följande:
    Riktiga piller är farligt. Jag har skitmycket ketogan, tramadol och zolpidem här hemma men jag vågar inte röra dem!!  Och jag vågar inte lämna in allihopa på apoteket för då skäms jag och alla kommer att tro att jag är knarkare. 
    Det kommer att kännas bättre när du får det ur dig, så att säga....

Ja, riktiga piller är farligt, men vanliga värktabletter och alkohol är lissfålitt.
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-05 19:17:51 följande:
    Omg. Jag väger alltså bara 0.8 kg mindre än DU?! *måste banta* Fan tur att jag är längre alltså.....
    Ja, den där halva centimetern gör mycket för dina lår *inte*
  • Jazza
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-05 19:19:40 följande:
    Det är bara smalisarna som berättar vad de väger  
    Nej, inte jag. Jag har alltid berättat vad jag väger, speciellt när jag var som fetast. Lite självplågande, sådär
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-05 19:21:09 följande:
    Du är INTE 1.62. *vet* Ditt huvud var typ under min haka när jag tog dig i min famn.
    Bara för att jag böjde mig ner för att slicka i din urringning......
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-05 19:22:36 följande:
    Du gillade titsen va? Mmm.....mums, det är det fler som gör.
    Jag hittade dem inte, jag var inte så vig på den tiden, så att nå ner dit var inte fysiskt möjligt. Men nu är jag vig, igen, så nästa gång skall jag gå loss på dem *lovar*
Svar på tråden The return of the Lolilla