Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-08 19:20:14 följande:
    Nu är du bara långsökt. Jag skulle aldrig sänka mig så lågt som kanal5.
    Pensionärsjävlar går på fyran?
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-08 19:23:54 följande:
    Åhh! det har jag missat. Var det så roligt som det verkade? Jag blir lätt jävligt generad av sånt där och då kan jag inte kolla. 
    Jag har sett kortisar ur det, svinroligt verkar det Vansinniga gamlingar En grej var att det kom ut tre rufsiga, skitiga pensionärer ur ett buskage (två kärringar och en gubbe) och knäppte brallorna och drog på blusarna, typ. Förbi går en ung tjej som pratar i telefon (som var objektet för luringen) och pensionärerna bara: Jaa, tack för idag, det var skönt, samma tid och plats nästa vecka?
    Tjejen bara stirrade på dem och man såg hur hon försökte berätta i telefon om vad hon just sett
  • Jazza
    Mariohnym skrev 2010-11-08 19:27:32 följande:
    Nu sms:ade pappa. "Det är fars dag den fjortonde och det är inte så att du har varit lätt att stå ut med" 
    HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA
  • Jazza
    Zchimla skrev 2010-11-08 19:34:12 följande:
    Åhhh va roligt.. skulle jag få ett sms av min pappa så skulle jag få en hjärtattack - även om det bara skulle stå "hej"

Nu har jag ätit chili con carne..
    Det skulle jag, med, om jag fick ett sms av din pappa.
  • Jazza
    Mariohnym skrev 2010-11-08 19:37:17 följande:
    Det luktar som en spännande intrig... 
    Inte så värst. Mest att jag inte känner honom. Tänk själv: Hej! //Zchimlas far
  • Jazza
    Mariohnym skrev 2010-11-08 19:41:32 följande:
    Jag tänker....och du svarar

"Jag längtar efter ett äventyr. Möt mig bakom cykelskjulet. Inget seriöst alltså. Jag vill bara ha kuk"

Du menade att skriva "kul" men t9 valde det ord du använder oftast när du skriver sms.  
    Han:
    "Är det du som brukar gnida dig mot herrcyklar i Göteborgsområdet? Montera bort en sadel, så har du löst problemet, jag har ätit chili con carne och är inte behjälplig på området"
  • Jazza
    Zchimla skrev 2010-11-08 19:45:02 följande:
    Läskigt Spöke
    Du har inte läst här ovanför ännu, va?
  • Jazza
    Mariohnym skrev 2010-11-08 19:48:12 följande:
    Du mms:ar en bild på en sadel

"OBS det är inte sadeln på bilden som är den aktuella i fallet. Sadeln är tagen ur ett annat sammanhang" 
    Han:
    "Men det är ju MIN sadel "
  • Jazza
    Mariohnym skrev 2010-11-08 19:52:37 följande:
    Du:

"Kom och hämta den. Jag har gömt den i "saccosäcken"
    Han:
    "Åh, vad kul att Mariohn också är där"
  • Jazza
    Mariohnym skrev 2010-11-08 19:54:19 följande:
    Du:
    "Jag bär henne alltid inom mig"  
    Han:
    "Jag kan utföra en enkel exorcism"

Ikväll hade Mfern bokat tid med en snubbe som säljer larm. Vi har planer på att byta leverantör. Mfern glömde besöket. Jag hade duschat, legat och vilat och kom ner för att äta varma mackor och sen gå och lägga mig.... Kvällens outfit när larmmannen klev in: Randiga pyamasbrallor, prickig morris, hår uppslängt i knut, ff blött, så det såg nog skitigt ut... Kändes sådär, kan jag meddela.
Svar på tråden The return of the Lolilla