-
*kåt*Mariohnym skrev 2010-11-09 16:01:56 följande:Du är Don Blygdläppo! Om det fanns "tantsnuskböcker* (du vet sådana med Fabio på framsidan som handlar om förbjuden kärlek och blusknappar som långsamt blir uppknäppta innan den grova manslemmen gungar damen bortom himmelska höjder) i herrvariant så föreställer jag mig att du skulle vara på framsidan. I ett vitt sidenlakan som blåser upp lite på låret. Du skulle stå på en stridsvagn i sommarregn och slicka sensuellt på en lussekatt. -
för mig var det stridsvagnen.Mariohnym skrev 2010-11-09 16:03:59 följande:Det var lussekatten som gjorde det va? -
Läppy, fixa en presbild, omgående!
-
Hmm, nu såg jag att annonsen till tjänsten jag sökt, ligger ute. Alltså, de har lagt in den, igen, för att den skall publiceras nu, igen (den har inte varit borttagen, men när det uppdateras med jobb, så hamnar ju gmla längre bak) Hoppas att det bara betyder att rekryteringsfirman vill ha ett stort antal kandidater att presentera och inget annat.... Sista ansdag är 30/11 och har varit det, hela tiden, så eg är det inte konstigt, men lite sådär kändes det.
-
HahahaMidka skrev 2010-11-09 16:32:45 följande:Upp med huvudet! De måste ju veta att de tar den bäste? (Dvs du.) Annars kommer du älta att du fick tjänsten bara pga du var enda sökande...
Jag vet att de skall träffa två till, denna veckan, som är på steg 2 (som jag gjorde i fredags) jag är inbokad till steg 3 på fredag....
-
Maran: Det står klart, tydligare än någonsin, att du är i behov av professionell omvårdnad

-
Usch, blanda inte in mig i stallsnusk med dessa kärringgubbarMariohnym skrev 2010-11-09 16:37:13 följande:Lugn du är med i nästa kapitel!
-
Nu skall jag steka pannbiff till familjen, sen dra och träna. Är på sällsynt dåligt humör, idag och inte blev det bättre
DICK!
Ha en bra kväll, alla
-
De är nära sanningen....2timearound skrev 2010-11-09 20:01:07 följande:De tror jag är galen.
-
Jävlar, vad taskigt att jag fick vara gödselstack
Men du har väldigt rätt i att jag dödar den som väcker mig! Nu har jag tränat, duschat, ätit lite och mår rätt bra. Skall trycka lite glass, med lakritssås framför TV:n.
Knisse: INGA FLER VAAAAGNAAAAR!!!