Inlägg från: Gullan från Arkadien |Visa alla inlägg
  • Gullan från Arkadien

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-12-02 21:16:10 följande:
    Gud vad bokstavlig du är, bara för att jag slarvade med ett komma......
    Jag tror faktiskt att det blev rätt iallafall, det missade kommat hade kanske gett indikationen att det var middagen som hade en röd klänning (vilket får mig att tänka lite på den röda soppan jag har länkat till tidigare) 
  • Gullan från Arkadien
    lokisse skrev 2010-12-02 21:23:13 följande:
    det hade blivigt rätt om hon nämt sig senare än sin man. min man ska nu fa nöjet att bli serverad mig iförd en rödkläning och inget mer. mat far han oksa
    Fast först "mig iförd röd klänning och inget mer" sedan får han mat också
  • Gullan från Arkadien

Man hade inte så höga krav på "tecknat" i vår ungdom! 
    ">

• Gullan från Arkadien
    2timearound skrev 2010-12-03 09:15:28 följande:
    Gud vad underbart att ni suttit och diskuterat min sexiga outfit Bra att ni gjorde det medan jag knullade, så någon av oss slog ett slag för grammatiken alltså.....Själv framförde jag mer ointelligenta grymtanden som "ahhhhhhh" och uhhhmmmmmm", så jag får nog ingen 5:a i svenskan idag
    Detta inlägg och det faktum att det är 9 minuter mellan tvåans och vårt sista inlägg gällande tvåans klädsel väcker följande frågor:
    - Fick den stackaren i sig någon mat överhuvudtaget?
    - Var maten den röda soppan och var det därför han åt så snabbt?
    - Skriver tvåan på FL när hon idkar samlag och kan det förklara eventuella skrivfel?

• Gullan från Arkadien
    Mariohnym skrev 2010-12-03 09:45:38 följande:
    BORTA Vad missade jag för skoj? 
    En bildfråga huruvida en kvinna i ett sammanhang med fem manliga könsorgan är avundsvärd.
  • Gullan från Arkadien
    lokisse skrev 2010-12-03 12:02:17 följande:
    va mycke drygt folk det finns...
    Ja, varårå? Äre någe fel me å va dryg iblann?
  • Gullan från Arkadien
    lokisse skrev 2010-12-03 12:25:05 följande:
    nä man far vara dryg som yes om man vill. men jag blir sa tött i ögonen av det.
    alla dessa som inte klarar att faktiskt bedöma en risk och sedan inse att det inte handlar om att alla som tänker eller gör anurlunda än man själv borde frantas sina barn och sin stackars man och allt ansvar och spärras in pa vatten och bröd och nagot som gör att dom blir riktigt feta för annars kanske dom kommer ut och är snygga och själ deras mann...
    Men det vet du väl att män är menlösa mähän som inte kan hjälpa om en ond kvinna kommer och förför dem!
Svar på tråden The return of the Lolilla