Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-12-07 10:15:15 följande:
    Mhm...verkar nog lite "annorlunda" men det fanns orsaker till det. Nu har jag ivf mitt egna hem

Gomorrn allesammans!
    man grattulerar!

det kommer att bli jätte bra du maste bara ge det lite tid att vänja dig
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Zchimla skrev 2010-12-07 10:28:59 följande:
    Vad skönt

Hmm jag råkade sy min ena gardin i köket lite tight i kanalen så den sitter som en stoppad korv kring gardinstången

Det få vara så och sen fixar jag det när jag tar ner gardinen - eller tills nästa jul
    eller aldrig...
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-12-07 10:24:52 följande:
    Det känns lite bättre för varje dag som går. Inatt sov jag ivf vettigt så jag är lite piggare idag

Ska nåla upp gardiner idag - har dåligt tålamod med sådant så håll tummarna för mig
    jag med. av nagon anledning blir sant alldrig klart...
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-12-07 10:38:29 följande:
    En 2:a på 63 kvm, andra våningen (eg första vån av lgh:erna då det finns annat på markplan), relativt öppen planlösning, ljus, mysig balkong som har typ valv byggt i tegel.  Egen tvättmaskin & torktumlare!
    det later skitmysigt ju!
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-12-07 10:54:22 följande:
    Igår köpte jag en milt orange badrumsmatta - badrummet har vitt & aprikostfärgat kakel. Är ju lite rädd för färger men det blev bra
    det kan bli jätte bra med rätt färg pa rätt plats
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Naoko skrev 2010-12-07 11:23:12 följande:
    Pannkakan: Låter ju fantastiskt bra! (jag vill också ha egen tvättmaskin)
    i köpenhamn har alla egen tvätmaskin
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Zchimla skrev 2010-12-07 11:30:21 följande:
    Jo det måste jag - gardinen lär gå sönder annars.. säger lite om hur hårt den sitter om stången
    och du är säker pa att du kommer att sy om den och inte bara prova ett ar till det funkade ju förra aret...
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Zchimla skrev 2010-12-07 11:37:42 följande:
    Ja det är jag faktiskt
    ha ha jag skulle ha tänkt att det gick ju sist alltsa syr jag om den sen... och sen kommer aldrig
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-12-07 12:13:52 följande:
    Hallå? 
    tjing
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-12-07 12:24:31 följande:
    Du som brukar vara full av visdom...kan du berätta för mig varför mitt döva gamla ligg ringer mig på mobilen?? Vad ska jag göra liksom??? 
    ha hja ha det later som min mormor som ringer fran sverige och redan fran början är övertygad om att hon har dalig ledning och inte kommer att varken höra eller höras. det blir väldigt mycke godag yxamördare av dom samtalen.
    Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla