Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

och vi har dessutom vägarna till det piluta er va!

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-12-08 13:58:30 följande:
    Autobahn i all ära, men att blåsa på i 200 rakt fram är så där lagom kul efter efter några mil. Nej, en svensk 70- landsväg med bra bankade kurvor är det roligast som finns att köra på! :)
    tror du att vi inte har landstrase? allt är inte autobahn som glitrar
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-12-08 13:58:26 följande:
    Nu förstår jag inte alls vad du menar! Vem vill inte ha en slajsans ny ferra och bränna loss i 70 på de svenska vägarna! Wrooom wroooom!

Detta påminner mig lite om mopedåkande killar som själva tycker att de åker JÄTTEFORT. De SUSAR förbi en i sina träningsoverallsjackor som fladdrar i vinden. Mopedjäveln LÅTER jävligt högt men de kommer ikapp en i uppförsbacken och det går långsammare och långsammare tills de ligger bredvid en. Fortfarande med armarna utfällda, gasandes "WROM WROM WROM"....trots att det är en moppe utan växlar. Det är riktigt skoj.  
    ja och en jätte jätte stor motorcyckel hjälm med visir!
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-12-08 14:05:42 följande:
    Jodå, klart ni har de gamla östtyska betongvägarna också, men det lät som du ville flasha med just autobahn-vägarna. :)
    ha ha inte als mang kvar av dom kan jag ju säga det är väldigt mycke som är nyrenoverat i gammla ddr nu mera.
    men dom som fins later det roligt att aka pa det later lite som när man aker tag.

det jag menade var igentligen att vägarna här är i ett mycke bätre skik oftast. sällan man kör i nagra köldgropar eller har vägar där rötterna fran träden runtomkring har brutigt igenom och vägen har blivigt vagig,

och man far köra fort om man vill och vi har 100 pa landsväg
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-12-08 14:18:11 följande:
    VAd kostar en iPad i Tyskland?
    bra fraga en snab googling säger fran 449€
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Naoko skrev 2010-12-08 14:26:37 följande:
    Hej, jag har beslutsångest!
    jag säger kör skriv under och ut i stora vida värden
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-12-08 15:59:17 följande:
    Trängre än en oskuld från pygme-folket.
    att du gar omkring med kramp i röven har jag mistänkt om du känner att du behöver prata om det sa är vi här
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-12-08 16:38:14 följande:
    Men eftersom du också är shemale kanske ni skulle kunna ha skithärligt tillsammans? Både knulla och slicka samtidigt liksom......
    eller dubbel knulla...
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-12-08 17:25:26 följande:
    Ni pratar sex.
    nä sant gör inte jag.
    Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla