Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

Maran: Shit, vad söt du är på den bilden Vill äta upp dig! (och dina sketstora pattar )

Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza

I em har e haft en kompis hemma. Det är hennes bästis och vi umgås väldigt mkt, familjerna. De åt mellanmål och stack direkt upp på ungarnas rum och byggde lego. Jag kände att jag fick en försmak för hur enkelt det kan vara när de är lite äldre, sen. ISå, här blir NGA BEBISAR, MER!!

• Jazza
    lokisse skrev 2010-11-10 18:27:05 följande:
    ha det tror du bara tills du far lana en liten som gurglar och ler...
    Alltså, de tricken funkar inte på mig... Jag gillar faktiskt inte barn, speciellt mycket... *hemsk*
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-10 18:32:15 följande:
    Jo, barn gillar du nog, bebisar är lite tråkiga bara. Vissa barn kan ju vara lite svårare att ta till sig, men alla är fina på något sätt. *pk*
    Jag gillar barn som jag har en relation till, men inte per automatik, bara för att de är små. De är oftast rätt jobbiga. Bebisar kan jag ändå tycka är ok, de har ingen vilja, på samma sätt.
  • Jazza
    Blygdläppen skrev 2010-11-10 18:33:17 följande:
    En gång rörde jag i ett dvärgbarn
    I? Usch Stackars barn.
  • Jazza
    Blygdläppen skrev 2010-11-10 18:40:23 följande:
    Är på en bättre preposition? Vid? Eller bara rörde?

Det var faktiskt dvärgbarnet som ville röra mig, och sedan ville hon att jag skulle lyfta upp henne för hon var för kort för att nå bänken de andra barnen satt på.
    Vilken preposition som helst, av ovan nämnda, känns bättre.
    Oj, vilken konstig situation....
  • Jazza
    Blygdläppen skrev 2010-11-10 18:39:09 följande:
    Får jag berätta en obehaglig sak?

Det kom ju nån svensk TVserie för kanske 15 år sedan, där man gjorde reportage om olika "kända" spökerier i landet, alltid med lite dramatiserade filmsnuttar också.

I ett avsnitt handlade det om något gammal slott eller herrgård, där en elak kvinna som levt på 1500-talet spökade. De berättade att hon var en sjuk sadist som bruikade roa sig med att klippa fingrarna av småbarn, med sax.

Ända sedan jag såg det programmet får jag lite obehag av småbarns fingrar. Inte för att jag tycker de är äckliga, utan de får mig alltid att tänka på hur hemskt det skulle vara om någon kom och klippte av de sköra små fingrarna med en sax.
    Hahahah
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-10 18:37:43 följande:
    Alla barn gillar mig. Jag har aldrig träffat ett barn som inte gillar mig. De kanske känner att jag är "på deras nivå" på nåt sätt?
    You said it, girlfriend
  • Jazza

Totajmer: Vad är det för rutor du inte har? På magen, eller?

• Jazza
    2timearound skrev 2010-11-10 19:04:48 följande:
    Nej där har jag verkligen inga Eller en enda dårå...........
    Ja, det är ju så, nuförtiden... Tvättbrädan byttes mot en torktumlare, utan att man fattade ett skit.
Svar på tråden The return of the Lolilla