Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-11 22:12:27 följande:
    Lycka till darling om du har tur finns en överraskning i postlådan när du kommer hem.
    Trosor igen?
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Midka skrev 2010-11-11 21:50:47 följande:
    Ska ni fucka på intervjun?
    Isf är iaf jag garanterad en livstidsanställning
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-11 22:25:44 följande:
    Använda den här gången
    Åh, tack! Jag har myror, så då kan jag lägga dem i vägen...
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-11 22:27:57 följande:
    Fast nu fattar jag inte. Myrorna fastnar väl redan i dina snigelspår? .-?

Ja, men mitt luktar inte så illa som ditt... De drar till liklukten från dina brallor

Hur var skjortan?

Idag har mami shoppat till mig, vi gick loss på Lindex. Jag fick två klänningar (vardags) en skjorttunika och en jeansjacka (I know) som är skitcool, mer som kavaj eg.

• Jazza
    Sven Justus skrev 2010-11-11 22:35:54 följande:
    Ge mig några tips om hur man orkar med vardagskvällarna och nätterna när man har en son som vaknar en gång i timmen och är vaken 15-60 minuter varje gång. Kväll/natt efter kväll/natt... Som extra krydda kan nämnas att det bara är mamma som duger vid dessa tillfällen ....inte jag.
    Lucky you Stoppa i öronpropparna och sov.
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-11 22:36:41 följande:
    Visste väl att det fanns en anledning till att du åkte "för att umgås" med dina päron. Så jävla slug alltså.....

Skjortan var jättejättefin, jag kände mig som en cooling. Tyvärr var det inga snyggingar i butiken idag, men några fulingar uppskattade det de såg. .-D
    A soklar case of Pärlor för svin, alltså?
  • Jazza
    Sven Justus skrev 2010-11-11 22:41:00 följande:
    Funkar inte...mitt samvete håller mig vaken ändå.
    Frugan helt slut? Usch, jag har inga bra råd, våra ungar har låtit sig nöja med oss båda, så vi har eg inte haft bekymret att inte kunna få hjälpas åt (även om jag - ofta framgångsrikt- fejkat div skador för att slippa gå upp på natten) men tror du att det kan vara ngn form av utvecklingsfas som gör att han vaknar så ofta?
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-11 22:39:59 följande:
    Nja, att kalla fulingar svin tycker jag är att gå lite långt........de har väl också känslor? Och kanske vackra kukar?
    Men gud, usch! Vad har tagit åt dig?
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-11 22:45:29 följande:
    I´ve gone soft. Jag vet, det är förskräckligt. Min mojo är borta, jag tappade den någonstans och kan inte hitta den igen. Skrikandes
    Vi måste hitta den, detta håller INTE!
  • Jazza
    Sven Justus skrev 2010-11-11 22:48:29 följande:
    Jo, det är säkert en utveckligsfas, plus nya tänder, plus problem med magen. Känns som jag bara försöker hitta orsaker som ursäktar beteendet och därmed hoppas att allt löser sig.

Nu har vi försökt få honom somna om i en timme, men det ända han kontrar med ett tröttsamt gnällande.

Skitsamma, det löser sig till slut.
    Men, så är det ju. Man behöver förklaringar till deras beteende för att man inte skall slänga ut dem genom fönstret.
Svar på tråden The return of the Lolilla