Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-18 14:53:29 följande:
    Vad sa sossen då?
    Dels tvivlade den på min syn på medmänniskor och om jag inte brydde mig om alla "utförsäkrade" (ett ord jag för övrigt anser är typisk sossepropaganda) och att jag inte borde tvinga in min son i alliansens kalla och cyniska politik.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-18 15:12:11 följande:
    Låter som den vanliga rappakaljan. Stackars dig. .-( har du tagit en wirre nu för att glömma skitsnacket?
    Inte än..men strax. Funderar på att sova eftermiddag först
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-18 23:20:22 följande:
    Nej, alltså det är inte gästernas fel. De är jättegulliga och fina. Nej, det är JAG! Magkatarr, men det är för att jag inte äter nåt, det blir massa syra i magen.
    Zantac brus funkar skitbra vid såna lägen.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-18 23:26:35 följande:
    Men nu har jag inga sådana hemma, tyvärr. Jag har tagit alvedon får se vad som händer. Känns lite bättre redan nu.
    Funkar alvedon mot såna problem?!
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2010-09-20 09:24:18 följande:
    jag är grön...
    De är ganska stora i Tyskaland va?
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-20 09:23:39 följande:
    Kom igen nu! Klart det inte gör. Den hade vi doppat i tjära och rullat i fjädrar för länge sen.......
    Antagligen. Men det skulle vara kul att prata med en sån så här dagen efter. Nån som har lite koll vill säga.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-20 09:25:49 följande:
    Just n är miljöpartiet helt dumma i huvudet. De har värsta chansen att få vara med och bestämma, men nej, det vägrar de. Och lämnar på så sätt bara öppet för en annan aktör.
    Mp kommer att ge efter. Men de kan knappast på valnatten sitta och basunera ut att de vill vara otrogna. Ge det några dagar så kommer det att lösa sig.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-20 09:27:10 följande:
    Självmotsägelse.
    Jo, jag vet.  Tyvärr känner jag en sverigedemokrat och hans argumentation har en hel del att önska.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-20 09:29:05 följande:
    Ja, det får vi verkligen hoppas. Kanske hade varit lite överlöpigt att lägga upp sig redan igår........Drömmer
    Då hade det runnit över för kamrat Ohly, med tanke på hur bitter han var.
Svar på tråden The return of the Lolilla