Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-09-24 13:26:39 följande:
    Ett tills vidare. Vi får se om jag sätter fler stackare till världen när jag har glömt hur jävla ont det gjorde. 
    Är det så att förslossningssmärtan glöms bort omdedelbart? Min fru som skrek så det ringde i min öron efteråt påstår nu i efterhand att hon inte minns smärtan överhuvudtaget.
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2010-09-24 13:33:15 följande:
    Skönt för henne :-9 Jag minns alldeles för väl. Vedervärdiga jävla ont. Aldrig tog det slut heller. Bångstyriga unge. Men det är nog vanligt att det glöms bort. Mina vänner minns inte heller. 
    Jag var beredd att ifrågasätta min frus omdöme när hon påstod att hon inte kom ihåg smärtan.
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2010-10-01 10:57:52 följande:
    bilden är pa timerns mamma som är en ängel och sitter pa ett moln och pratar om havet. precis som pippis mamma
    Ööö..jaha?
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2010-10-01 11:07:38 följande:
    därför snyftar vi!
    Vilket är det mest använda sättet för pengatransaktioner i Tyskland? Alltså betalning mellan privatperson/företag och privatperson/privatperson?
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-10-01 11:37:07 följande:
    Det är min mammas 10-åriga dödsdag idag. Jag blir normalt inte så känslosam på årsdagarna men det är som en cirkel som sluts idag. Ett decennium. Därför är jag ledsen och mina vänner stöttar mig lite.
    Aha, jag förstår.
  • Sven Justus
    Semper Idem skrev 2010-10-01 11:49:01 följande:
    Ska du till repmakargatan i Hamburg?
    I wish.

Nejdå, jag vara bara nyfiken eftersom postgiro och bankgiro är väl typiska svenska företeelser.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-10-01 11:52:31 följande:
    Du tror inte de lyckliga hororna tar kort alltså? För Freddan har säker Amex.
    Nope, jag kör med ett klassiskt Visa. Mellanmjölk du vet...
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2010-10-01 11:43:04 följande:
    cach.
    annars ec kort.
    Vad är ec kort?

Menar du att ni chashar när ni betalar en räkning...typ lägger pengar i ett kuvert?
Svar på tråden The return of the Lolilla