Inlägg från: Zimlis |Visa alla inlägg
  • Zimlis

The return of the Lolilla

Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-31 09:38:04 följande:
    *fnissar* stackars din mamma!
    Jaa jag tyckte med synd om henne - jag kommer ju inte ihåg det själv (lite glad för det)

Nä kräksjuka är absolut ingen hit
    Charm är att få svaret ja utan att ha ställt någon bestämd fråga.
  • Zimlis
    Mariohn skrev 2011-01-31 09:48:01 följande:
    Hej. Nu ska jag berätta om min helg.

Jag vaknade i söndags klockan 04 och kom på att jag hatar golvet i sovrummet så jag lade nytt vid lunch.
    Klockan 17 kom jag på att jag hatar min hårfärg så jag åkte och köpte ny.
    Jag vaknade för 6 timmar sedan och kom på att jag ogillar färgen på väggarna så jag måste köpa ny i eftermiddag.
    Sedan ska jag beställa en ny sängram också. I vitt trä. Övertala mig att låta bli.

Hur är det med er? 
    Effektiva renoveringstarmen har drabbar Maran

Om du  ska beställa den och egentligen inte vill ha den, så är du faktiskt lite puckad om du ändå beställer den.
    F ö är vitt en väldigt lätt färg att måla över om man vill förnya sej
  • Zimlis
    Mariohn skrev 2011-01-31 09:56:54 följande:
    Jag har inte råd att göra allt på en gång men jag gör det ändå och ingen stoppar mig Tänkte att någon kunde säga att det är fult eller så! Hur står det till med er trådisar?
    Varför gör du det då? Impulsiva handlingar kan bli jättebra, men det kan oxå bli just väldigt impulsivt och så ångrar man sej och ångrar man sej och egentligen inte hade råd från början, så är det lätt att få ångest

*leker doktor*
  • Zimlis
    Mariohn skrev 2011-01-31 10:12:55 följande:
    För vi fortfarande är ganska nyinflyttade och stora sovrummet ser för jävla jävligt ut a´la´terracotta. Jag får ÅNGEST av all äcklig terracotta. Jag skojar inte. Terracottaplastmatta på golvet. Terracottaäckeltapeter Kräks Nu ligger där ett jättefint laminatgolv som ser ut som gråaktiga gamla träplankor och jag har en vision om resten. Kan jag gå till soc? De måste ju förstå om jag säger TERRACOTTA!
    Ja ja det borde väl förstå det.. terracotta är ju dessutom lite av djävulens färg så du kan ju alltid spela på lite religion att du inte kan leva i ett terracottafärgat helvete
  • Zimlis
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-31 10:48:58 följande:
    KNARK JAG SKREV KNARK JAG MENADE KNARK GRÄV INTE I DET SOM ÄR GAMMALT UTAN TRO MIG FÖR JAG VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ja det va ju det du sa
  • Zimlis
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-31 10:56:29 följande:
    MOBBNING!!!!
    lokisse skrev 2011-01-31 10:52:22 följande:
    ja fy fan va pinigt om hon skulle fisa gynen i fejan.
    nagot sadant skulle aldrig hända mig!

om den stackars läkarn nagonsin atervänder (pa naturlig väg eller kanske med snitt) kommer han att kyssa marken pa äckta pave vis!
    Oskyldig
  • Zimlis

Nu har jag packat in adventsljusstakarna som stått på soffbordet sen tjugondedag knut Skäms och i veckan kommer mina nya gardiner, så då åker julgardinerna ner

• Zimlis

Nu blev det plötsligt spännande..

• Zimlis
    Mariohn skrev 2011-01-31 12:56:39 följande:
    Tänk om det är en jättestor och stark man och en späd liten kvinna...och så blir det något fel så att han får in handen men inte ut. Han fastnar liksom. Och då får han panik. Jag ser framför mig hur han rusar in på akuten och vevar runt henne i luften medan hon sitter som en boxhandske på hans näve och skriker "AAAAAAAAAAAAAH" fortfarande njutandes. Scenen ser ut lite som när hajen i "Jaws" attackerar och offret åker runt ovanför vattenytan- Fast man ser HELA scenen här. 
    HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA
Svar på tråden The return of the Lolilla