Inlägg från: Midka |Visa alla inlägg
  • Midka

The return of the Lolilla

Köpa en I-pad och sen en soffa till övervåningen. En ny bänk till övervåningen, en snygg snickare som kan göra trappan och mig och sen vill jag åka på spa.

Vad ska du göra med 10 kg tyg? 

• Midka

Syr du mycket, är det kul eller har du extremt tråkigt?

• Midka
    knisse skrev 2011-09-12 18:18:44 följande:
    nä...

tänk om jag är lurad!!!
    Tänk om.... eller så får du ett äkta kinderägg. Tre överraskningar i samma paket!  

• Midka
    knisse skrev 2011-09-12 18:28:36 följande:
    och alla i familjen pratar olika dialekt...
    Spöke

• Midka

*skrattar*
    Mitt barn sprang just halvt hysteriskt in på muggen.... Han tittar på TV så han har hållit sig in i det längsta.  

• Midka
    knisse skrev 2011-09-12 18:30:08 följande:
    oj blide du död nu och gar igen?
    Sorry....  Skäms  Det är bara mina ticks.

• Midka
    knisse skrev 2011-09-12 18:32:44 följande:
    mina hoppar fran bordet till soffan.. eller den stora gjör det den lilla sitter som en budda mit pa bordet och vill hoppa men kan inte!

jag känner att min aktoritet är död.
    *asg*

Köp en råttviler som kan hålla auktoriteten åt dig.....
    Eller så tänker du att du just nu bor i en gymnastikhall och att det därför är helt ok att barnen gör som de gör. Lilla Budda kommer lära sig mycket av att se på den stora.

• Midka

Det är jacken efter min sons tänder för4 år sen.... Vi skojade och jag killade honom varpå han duckar och drar tänderna rakt i bordet....  

• Midka
    knisse skrev 2011-09-12 18:53:11 följande:
    fy vad läskigt!

nu har dom lagt ner hoppandet och dansar pa bordet med varsin mick till en liten hemsk cd spelare med singalong funktion (dom ylar allt dom har)
    Blivande Idol-deltagare. 

• Midka
    Sven Justus skrev 2011-09-13 11:05:04 följande:
    Hur mycket pengar vill du ha?  Är det lösbart?
    Tja.... jag skulle ju inte gråta om vi vann 50 000   I övrig är det lösbart.

Svar på tråden The return of the Lolilla