Inlägg från: Blygdläppen |Visa alla inlägg
  • Blygdläppen

The return of the Lolilla

Godnatt

• Blygdläppen
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-04-09 11:57:57 följande:
    Blygdis du som brukar svettas offentligt vad tränar du och hur ofta?
    5-6ggr i veckan, varierar mellan konditions och styrketräning
  • Blygdläppen
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-04-09 12:14:08 följande:
    Fi fan så seriöst!! Kollade fejjan och du ser bra trimmad ut. Kan du inte slappa till dig och få tillbaka det lilla hullet du hade förut.
    What? Jag är ju fetaree nu än jag någonsin varit. Ibland gråter jag när jag ser mig själv i spegeln. Men jag har 2 månader (1½) till sommaren och jag MÅSTE se resultat!
  • Blygdläppen
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-04-09 12:20:08 följande:
    Du skämtar? Du måste ju vara mer störd än mig om du upplever det så. Shit du är ju het och har kontroll på din kropp!
    Tänk på att äta rejält när du tränar så mycket, följer du något program eller så? Personligtränare som gett dig kosthållningsråd?

Min träning är ganska "lätt" än så länge, för att jag ska komma igång, men jag äter nog nästan som vanligt. Kanske liiite mindre kakor och glass!

Jag ska träffa en personlig tränare några gånger bara, för att få tips och goda råd, men jag har inte råd att träffa en sådan regelbundet. Jag hoppas att jag tillsammans med honom/henne ska kunna skapa ett bra program, just nu satsar jag bara på att hålla mig aktiverad så jag åtminstone får motion och förbättrad kondition.  Spinning, gym och de enklare timmarna utan svår koreografi..

• Blygdläppen
    Blygdläppen skrev 2011-04-09 12:28:54 följande:

Min träning är ganska "lätt" än så länge, för att jag ska komma igång, men jag äter nog nästan som vanligt. Kanske liiite mindre kakor och glass!

Jag ska träffa en personlig tränare några gånger bara, för att få tips och goda råd, men jag har inte råd att träffa en sådan regelbundet. Jag hoppas att jag tillsammans med honom/henne ska kunna skapa ett bra program, just nu satsar jag bara på att hålla mig aktiverad så jag åtminstone får motion och förbättrad kondition.  Spinning, gym och de enklare timmarna utan svår koreografi..

Mitt fläsk jag samlat på mig har hamnat runt magen så mina byxor spänner i midjan, samt på låren = delar man ganska bra kan dölja under kläder, men som blir pinsamt obvious när man står naken!
  • Blygdläppen
    SimplyTheBest skrev 2011-04-12 10:06:34 följande:
    Rihannas låt "S&M" är grymt bra.
    Ööh det deklarerade jag redan här för ca ett halvår sedan
  • Blygdläppen

Nu har jag varit vaken, påklädd, klarfrukostad och med skorna på i tre timmar, med gymkassen väntande i hallen. Men har fortfarande inte kommit iväg. Gud så det tar emot idag....

Svar på tråden The return of the Lolilla