Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

Gullan från Arkadien skrev 2010-11-24 18:40:46 följande:
    Man måste ju våga säga nej också  
    Jag har som sagt lite synpunkter, det beror på hur de tar emot dem.  
    Ja, självklart skall du våga säga nej, med tanke på hur otroligt nöjd du är idag.....
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-24 19:35:46 följande:
    Det ingår i rollen att vara lite skeptisk. Jag är inte nöjd med de organisationsförändringar de har tänkt sig, inte så mycket för vad de innebär för mina arbetsuppgifter som vad jag befarar att de kan leda till för min funktion. Jag vill iallafall se hur de reagerar på mina synpunkter innan jag bestämmer mig. Dessutom vill jag ha bättre betalt. 

bla bla bla bla bättre betalt

Good for you!
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-11-24 19:50:41 följande:
    jag vill dricka fanta.
    Oh, jag drack just ett glas Passionssoda Mycket gott, du skulle varit här!
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-11-24 19:53:04 följande:
    oh det bara hög till i munnen när jag läste det där snalvattnet rinner
    I know! Så himla gott. Vi hade backar kvar, från baren vid bröllopet, så ibland kan man ta sig ett litet glas Hallonsoda och sånt finns det, med... Gött.
  • Jazza
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-24 19:56:49 följande:
    Jag är glad
    Grattis ditt skrälle. Köööpeeenhaaaamn, baby!
  • Jazza
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-24 20:44:05 följande:
    Kanske det Mycket möjligt Beroende på en massa saker   
    Oh yeah, köpenhamn, oh yeah, oh yeah
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-11-24 20:50:43 följande:
    tänker du sa om mig jazzy?
    Som i tråden, menar du?
    Jag generaliserar ju hur grovt som helst, för att folk skall fatta hur svårt det är att befinna sig på andra sidan av den PK-skalan.
    Jag tänker inget om någon, baserat på sånt, jag ser att jag har extremt svårt att identifiera mig med hemmakvinnor, men det handlar ju om att jag aldrig kan se mig själv i den rollen.
    Det sista jag skrev tror jag är en sanning, i många fall, men jag ser inget större problem med det, så länge man inte försöker ge dåligt samvete till dem som inte tänker likadant.
    (Jag är säker på att jättemånga stannar hemma och säger att det är för barnens skull, men för att de är asbekväma. Då pratar jag om stay-at-home-moms, alltså, när ungarna når skolålder)
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-11-24 21:02:39 följande:
    jag kommer nog att vara hemma när ungarna kommer i skolan just för att det inte finns varken heldagsskola eller fritids här och alternativet skulle vara att vara hemma själv hela dagen vilket jag tycker är lite tidigt innan man blivigt ca 10.
    Jaja, var hemma, då Bara du inte säger att jag är en sämre förälder för att jag inte är det, liksom..... det är mer det som är min poäng.
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-11-24 21:11:08 följande:
    skulle aldrig falla mig in!
    jag tror att du är en mer än utmärkt förälder och att alla gör det val som passar just deras familj bäst.
    Precis

nu till något mycket mer intressant: jag nös just och då forsade det ut typ 17 liter mens, tror jag. Tur jag hade binda på mig, va?
  • Jazza
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-24 21:16:14 följande:
    Angående "hemma med barn" är min grundinställning att det är ok att bli uttråkad och frustrerad och det är ok att tycka om det, bara man inte tolkar sin egen preferens som det naturliga som alla borde följa för då är det något fel. 
    Du är så vis, du.
    lokisse skrev 2010-11-24 21:16:19 följande:
    du kan kanske stulpa över läpparna och fläta fast den med haret
    och du: not so much
Svar på tråden The return of the Lolilla