Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

Gullan från Arkadien skrev 2010-11-25 22:06:21 följande:
    Ah Låter som Knisse! Katt
    Sen skyller på mig, liksom.... suck!!

Skit i det, nu, men harrejättejävlar, vad jag skall träna i helgen
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-25 22:09:12 följande:
    Med nyfunnen chokladenergi? 
    Ja, vafan.... De säljer Paradis (eller Aladdin, men det är för gamlingar) på Maxi för 29,90, liksom... Nog att det går att gå förbi. Men de snikna fittjävlarna låter en bara köpa 2 per hushåll. Vad är DET? Skit i vem som köper skiten, bara skiten säljs! *besatt*
    SimplyTheBest skrev 2010-11-25 22:09:16 följande:
    Hur ORKAR du?
    Men det är uppdelat på olika pass, osv, så man gör olika grejer hela tiden, det är workshops. Men, visst, det kommer bli asjobbigt. Imorgon är det 19-21,30, lör 10-17 och sön 11-17, men så jävla skitkul!
  • Jazza
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-25 22:15:47 följande:
    Räknas de vändor som du joggar till Maxi och köper två askar choklad som träningspass? 
    Jag joggar aldrig, jag springer. Men inte till Maxi i denna snön, kan jag meddela, det är en mil, enkel väg.
    Så NEJ, det räknas inte som träning, men några bitar har jag allt bränt idag, på träningen. Shut the fuck up!
  • Jazza
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-25 22:23:50 följande:
    Den där matbloggen jag visade tidigare i tråden funkar nästan lite som bantarblogg. Det var länge sedan jag tappade sugen på att stoppa något i munnen som nu när jag såg denna förrätt: 
    denbrunamaten.se/2010/11/21/tomatgele-med-app.../
    Men, herregud
    Det var bland det äckligaste jag sett. Man vet inte om det är mat som är på väg in eller på väg ut!

Jag hatar såna gelégrejer, varför envisas de med att sätta sånt på tårta? Hujävel.
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-11-25 22:40:18 följande:
    Godnatt.
    Godnatt. Skall också lägga mig, snart.... sov gott
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-25 22:43:42 följande:
    Fan vad jobbigt det känns nu. Jag har hela tiden hoppats att freddan ska ta sitt förnuft till fånga och byta bort gubb-namnet till nåt man kan bli kåt av, men nu såg jag att nån annan tagit "freddan". Betyder det att vi måste börja kalla honom för Svempa? *uä*
    Men hur uppkåtande är "Freddan" menar du?
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-25 22:48:56 följande:
    Jag blir lite kåt av sånna namn, som killarna heter i vår generation. Det är sexy med de enkla namnen vet du. Inte tillkrånglat.
    Ojojoj, jag börjar tro att din UVI inte alls har att göra med för mycket sex, utan snarare på att skiten grott igen...
  • Jazza
    Sven Justus skrev 2010-11-26 10:12:56 följande:
    Inte alls, du kan i princip ta vilket namn som helst i fruntimmersveckan och jag är såld. :)
    Jag hatar att du hatar mig!
  • Jazza
    Sven Justus skrev 2010-11-26 10:22:37 följande:
    Vad har jag nu gjort?
    Jag har inte namnsdag under fruntimmersveckan.....
  • Jazza
    Sven Justus skrev 2010-11-26 10:34:31 följande:
    Så för att jag gillar namnen under fruntimmersveckan, så hatar jag alla andra per automatik? Gillar ditt antingen/eller-tänkande. :)
    FL-skadad vet du!
Svar på tråden The return of the Lolilla