• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • psychocandy
    2timearound skrev 2010-03-18 10:33:38 följande:
    Sopa genast bort dem till hennes dörr och lämna en lapp med typ: du glömde dessa utanför min dörr, mina fimpar bor i en askkopp och vill inte ha några nya vänner. Vad har du gjort för taskigt mot din gay, candy?
    Haha, ni är så härligt kreativa. {#lang_emotions_tongue_out}

Nä men det var helt löjligt, min gay är ganska elak på det där typiska gaysättet (hoppas inte någon tjuvläsare tar illa upp men alla som har en bitchig gayvän VET vad jag menar) och han brukar hacka rätt mycket på en annan vän till oss som är för snäll för att käfta tillbaka som vi andra gör. Och så nämnde hon för mig att hon var lite ledsen över det, så jag tog upp det med honom och sa att han kanske skulle ta det lite lugnt med henne, vilket han i värsta drama queen-stilen tolkade som om att jag kallade honom mobbare, och nu har han tjurat och vägrat svara i telefon i snart en vecka... suck.
  • lokisse
    psychocandy skrev 2010-03-18 10:36:57 följande:
    Det vågar jag inte. Hon är en riktig drake. Vi har avskytt varandra sedan en incident förra året när jag satt ute och njöt av ett glas vin och en cigarrett, och hon gick förbi och började predika om hur dåligt det är med alkohol och tobak och att hon minsann inte rör sånt, hur det förstör samhället och ungdomen och yadayada, varpå jag lite fint råkade ta upp hur fetma är den nya folksjukdomen (hon är tjock och jag var så smal då att jag kunde kosta på mig det) och hon tog hemskt illa vid sig.
    och du är en modig drakdödare!
    Difficile est saturam non scribere
  • M C
    psychocandy skrev 2010-03-18 10:41:48 följande:
    Haha, ni är så härligt kreativa. Nä men det var helt löjligt, min gay är ganska elak på det där typiska gaysättet (hoppas inte någon tjuvläsare tar illa upp men alla som har en bitchig gayvän VET vad jag menar) och han brukar hacka rätt mycket på en annan vän till oss som är för snäll för att käfta tillbaka som vi andra gör. Och så nämnde hon för mig att hon var lite ledsen över det, så jag tog upp det med honom och sa att han kanske skulle ta det lite lugnt med henne, vilket han i värsta drama queen-stilen tolkade som om att jag kallade honom mobbare, och nu har han tjurat och vägrat svara i telefon i snart en vecka... suck.
    Hahhaa, jag vet exakt precis hur du menar! Har två gayvänner, den ena vägrade vara kompis med mig sen jag påpekat att det inte var OK att hota med att lämna teatergruppen för att man är sur. Den andra skar det sig med när han ställde till värsta dramat över en fjantig grej.
    Dramaqueens, det är homosarna det.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-03-18 10:33:38 följande:
    Sopa genast bort dem till hennes dörr och lämna en lapp med typ: du glömde dessa utanför min dörr, mina fimpar bor i en askkopp och vill inte ha några nya vänner. Vad har du gjort för taskigt mot din gay, candy?
    Klockren! Här blir det snart argalappen på porten. Nån blondinbella som står och röker hela tiden utan för porten och slänger fimparna där hon står. URK!! Min dotter har börjat gå och jag vill inte att hon ska stoppa skiten i munnen. Innan korkad blondinbella flyttade in låg det max tre fimpar här ute från tillfälliga besökare som inte fattade bättre. Nu ett hav.
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • M C
    M C skrev 2010-03-18 10:44:54 följande:
    Hahhaa, jag vet exakt precis hur du menar! Har två gayvänner, den ena vägrade vara kompis med mig sen jag påpekat att det inte var OK att hota med att lämna teatergruppen för att man är sur. Den andra skar det sig med när han ställde till värsta dramat över en fjantig grej. Dramaqueens, det är homosarna det.
    Flickorna verkar vara stabilare, har inte sett några dramaqueens alls bland de lesbianer jag känner.
    Jag undviker hursomhelst bögar nuförtiden, orkar inte med dramat.
  • Ord blind
    psychocandy skrev 2010-03-18 10:23:45 följande:
    Det bryr jag mig inte om.
    Mina säger att jag är en en fitta, falsk och utspeckulerad. *ville bara dela med mig*
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • psychocandy

Haha, nu står hon härute IGEN och sopar frenetiskt på andra sidan gården. Jag blir rädd bara jag ser tanten. Får se hur det utvecklar sig, med lite tur kanske hon tänker ta upp högen.

Det riktigt sjuka är att varken hon eller vi andra inte måste städa gården, det sköter hyresvärdens killar. Jag tror att hon gör det enbart för att ge oss andra dåligt samvete.

• Ökänd
    psychocandy skrev 2010-03-18 10:24:53 följande:
    Nej, men man kan bli full av det.
    I wish...
    *blundar*
    *försöker*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • psychocandy
    Ord blind skrev 2010-03-18 10:46:21 följande:
    Mina säger att jag är en en fitta, falsk och utspeckulerad. *ville bara dela med mig*
    Ah men det låter rätt likt, "fitta" och "falsk" har jag också blivit kallad. Och att jag tror att jag är bättre än andra, vilket det ligger en viss sanning i men kom igen liksom... folk i allmänhet är inte så mycket att hänga i julgranen. {#lang_emotions_dreamer}
  • Ökänd
    lokisse skrev 2010-03-18 10:33:58 följande:
    sätt en liten skylt i högen och skriv dom är inte mina!
    Min gubbe gjorde så med en sjukt stor hög hundskit utanför vår dörr, garvade så jag trodde jag skulle dö.

"Plocka upp efter dig ditt jävla äckel".
    Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden The return of the Lolilla